تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش رئیس هلال احمر به عکس حاشیه‌ای از غذا خوردنش در گرگان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛در بحبوحه این ماموریت امدادی، رئیس سازمان هلال احمر هم از حاشیه در امان نبود و انتشار یک عکس از غذا خوردنش در هتل ملل گرگان خبرساز شد. پیوندی درباره این حاشیه‌ساززی به خبرآنلاین می‌گوید:«خودتان اسمش را گفتید: حاشیه! ما وقتی برای اختصاص دادن به حواشی نداریم.اما همین قدر به شما بگویم که گاهی ماموریت ها که آنقدر فشرده بود که مجبور بودیم نیمچه غذایی را در بالگرد بخوریم. غذاهایی که با امدادگرهای‌مان در پایگاه‌های جاده‌ای خورده‌ام، لذیدترین طعمی است که در زندگی‌ام چشیده‌ام.
اما آیا باید تصاویر آنها را منتشر کنم و به نوعی ریاکاری کنم؟ من نه عاشق رفتارهای پوپولیستی هستم و نه از حضور در میان مردم خجالت می‌کشم. غذا خوردن در رستوران آن هم همراه با همکارانم در هلال احمر و دیگر دستگاه‌ها آن هم در یک رستوران عمومی همراه با سایر مردم شهر، آن هم در پایان روزی سخت و فشرده در منطقه سیل‌زده که نه از صبحانه خبری بوده و نه از ناهار، عیب نیست .»
او ادامه می‌دهد:«اما اگر در این موقعیت بغرنج دردی از دوستانی که حاشیه را بر متن حتی در میانه بحران و امدادرسانی ترجیح می‌دهند، دوا می‌کند لازم است تا از بابت غذا خوردن در یک محیط عمومی از همگان عذرخواهی کنم. لطفا به انها بگویید شما به کار خودتان که حاشیه سازی است مشغول باشید و بگذارید ما هم به وظیفه خودمان که خدمت و امداد رسانی است مشغول بمانیم تا روزی که بزرگ ترین داورها که خداوند است بین ما قضاوت کند.»
متن کامل این گفت و گو رامی‌توانید در خبرآنلاین بخوانید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش رئیس هلال احمر به عکس حاشیه‌ای از غذا خوردنش در گرگان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..