تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جوانی که پدرش را به شکلی عجیب در روز تولدش سورپرایز کرد! + فیلم

هدیه روز تولدی که پدر میانسال را شوکه کرد! + فیلم به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، افراد برخی از جشن تولد‌های زندگی خود را هرگز فراموش نمی‌کنند. جشن تولد‌هایی که به شکلی خاص و ویژه تبریک گفته و موجب شده تا فرد هرگز آن را از یاد نبرد. مانند یک مرد اهل ایالت نیوجرسی آمریکا که هرگز جشن تولد ۶۲ سالگی اش را از یاد نخواهد برد.

پس از آنکه پسر "کریس فری" در ایده‌ای خلاقانه با اجاره یک بیلبورد تبلیغاتی بزرگ شماره تلفن همراه پدرش را بر روی آن به نمایش درآورد او باور نمی‌کرد که چه اتفاقی برایش در حال رخ دادن است. این پسر با سفارش به نمایش درآمدن تلفن همراه پدرش روی بیلبورد از مردم دعوت کرد تا به پدرش زنگ بزنند و تولد ۶۲ سالگی او را تبریک بگویند. پس از این ایده خلاقانه بود که مرد خوشبخت در روز تولد ۶۲ سالگی اش بیش از ۱۵۰۰۰ تماس تلفنی و پیامک از نقاط مختلف جهان دریافت کرد.

در حالی که کریس در ابتدا با دریافت چند تماس تلفنی از سوی افراد ناشناس فکر می‌کرد این یک شوخی از سوی چند نفر از افراد محلی باشد، اما با انتشار این عکس در شبکه‌های اجتماعی مختلف همه چیز از کنترل او خارج شد. پس از آنکه شماره تلفن همراه کریس بین تاریخ ۶ مارس تا ۱۲ مارس روی این بیلبورد قرار گرفت او ۱۵۰۰۰ تماس تلفنی و پیامک از نقاط مختلف جهان مانند کشور‌های فیلیپین، کنیا، لوکزامبورگ، ایرلند، گواتمالا، نپال و استرالیا دریافت کرد. او تلاش کرد تا به همه تماس‌ها و پیامک‌ها پاسخ دهد، اما با بیشتر شدن تعداد آن‌ها او سرانجام خسته شد و پیام صوتی " از شما سپاسگزارم که برای تبریک روز تولدم با من تماس گرفتید. من واقعا از شما ممنونم" را در پاسخ خودکار به تماس‌ها بر روی تلفن خود فعال کرد.

فری در این باره به خبرنگاران گفت: " در مدت چند دقیقه تعداد پیامک‌های دریافتی من از تعداد ۱۰ یا ۲۰ به بیش از ۶۰۰ پیامک رسید، تا جایی که واقعا گیج شده بودم و نمی‌توانستم از تلفن همراهم استفاده کنم. "

فری در پاسخ به پرسش خبرنگار که از او سوال کرده بود چطور متوجه شد که تلفن همراهش بر روی یک بیلبورد تبلیغاتی قرار گرفته است گفت: "  یک فرد ناشناس به من زنگ زد و گفت می‌خواهد روز تولدم را تبریک بگوید. از او سوال کردم از کجا می‌دانست امروز روز تولدم است که او در جواب به من گفت با دیدن یک بیلبورد تبلیغاتی . "

انتهای پیام/

هدیه عجیب پسر جوان برای روز تولدش پدرش!



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جوانی که پدرش را به شکلی عجیب در روز تولدش سورپرایز کرد! + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..