تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قاچاق عامل اصلی ضربه‌زدن به کالای ایرانی و تولید داخلی است/رونق تولید بدون همکاری همه نهادها و قوای سه‌گانه محقق نمی‌شود

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد؛

 به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛حجت الاسلام مجتبی ذوالنورنماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامگذاری سال ۹۸ به عنوان سال رونق تولیدگفت: ریشه بسیاری از مشکلات فعلی، داخلی است و همه مشکلات کشور را می‌توان اداره کرد.

وی با بیان اینکه رونق تولید بدون همکاری همه نهادها، سازمان‌ها دولتی و خصوصی و قوای سه گانه محقق نمی‌شود،اضافه کرد:در این میان می‌تواند بخشی از مشکلات، عامل بیرونی داشته باشد که در این صورت مجلس و دولت می‌توانستند در برابر آن به خوبی عمل کنند که متاسفانه این کار را به خوبی انجام ندادند. قاچاق عامل اصلی ضربه‌زدن به کالای ایرانی و تولید داخلی است، حمایت از کالای ایرانی و تولید داخل یک الزاماتی لازم دارد که یکی از آن‌ها مبارزه با قاچاق کالا است.

ذوالنور عنوان کرد: مجلس و دولت در سال ۹۷ نتوانستند وظایف خود را به خوبی انجام دهند. حمایت از تولید داخلی باید در عمل اثبات شود، متاسفانه آن طور که باید در سال ۹۷ از کالای ایرانی حمایت نشد.

انتهای پیام/ ح

رونق تولید بدون همکاری بخش خصوصی و قوای سه‌گانه محقق نمی‌شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قاچاق عامل اصلی ضربه‌زدن به کالای ایرانی و تولید داخلی است/رونق تولید بدون همکاری همه نهادها و قوای سه‌گانه محقق نمی‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..