تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولویت ارائه خدمات فرهنگی به زائران و مسافران نوروزی در قم

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛آیت‌الله سیدمحمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س)شامگاه یکشنبه در بازدید از خدمات کمیته فرهنگی ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم با اشاره به ضرورت توجه به مسئله فرهنگ توسط مسئولان در استقبال از مسافران نوروزی گفت: ارائه خدمات فرهنگی به زائران و مسافران نوروزی درشهر قم مورد توجه قرار گیرد.

وی سوغات اصلی قم را مسئله فرهنگ عنوان کرد و افزود: دستگاه‌های خدمات رسان نسبت به فرهنگ نیز توجه ویژه‌ای داشته باشند و اقدامات فرهنگی متناسب با مسافران نوروزی انجام دهند.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) اقدامات شهرداری را در ارائه خدمات فرهنگی قابل تقدیر دانست و گفت: ارائه خدمات فرهنگی صرفاً بر عهده شهرداری نیست و باید دستگاه‌های دیگر نیز به وظایف خود در این حوزه عمل کنند.

آیت الله سعیدی تصریح کرد: شهرداری خدمات مناسبی را در ایام تعطیلات ارائه می‌دهد که از آن جمله می‌توان به ارائه خدمات رفاهی و اسکان اشاره کرد.

وی عنوان کرد: با توجه به تنوع مسافران و نیاز‌های مختلف زائران نوروزی ارائه خدمات فرهنگی نیازمند دیدی جامع و متخصصانه بوده که لازم است از افراد متخصص و ماهر برای اثربخشی بیشتر فعالیت‌های فرهنگی استفاده شود.

وی  ابراز کرد: خدمت رسانی در شهر قم بسیار ارزشمند است، زیرا این شهر در روایات به عنوان حرم اهل بیت (س) نامگذاری شده است.

وی ضمن بیان اینکه وضعیت استقبال از مسافران نوروزی در قم بهبود یافته است، اضافه کرد: اگر از ظرفیت خیرین، مردم و دولت برای اسکان مسافران نوروزی استفاده بهتری شود وضعیت رفاهی و فرهنگی زائران نیز بهبود می‌یابد.

امام‌جمعه قم با اشاره به ضرورت ایجاد رقابت بین ستاد تسهیلات قم در زمینهٔ افزایش خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی با سایر شهر‌ها افزود: مسافران شکل و حجم خدمات‌رسانی نوروزی در بین شهر‌های مختلف را با یکدیگر مقایسه کرده و از این طریق دست به ارزیابی می‌زنند.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) با بیان اینکه مسئولان ستاد تسهیلات نوروزی تلاش خود را برای رضایت مندی مسافران بکار گیرند ادامه داد: بهبود نسبی وضعیت اسکان و خدمت رسانی به مسافران نوروزی باید در اولویت قرار گیرد.

انتهای پیام/ح

انجام اقدامات فرهنگی طی ایام نوروز در اولویت قرار گیرد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولویت ارائه خدمات فرهنگی به زائران و مسافران نوروزی در قم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..