تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین خبرها از روند امداد رسانی به سیل زدگان در گلستان/بیش از ۹۰ درصد منازل آق‌قلا از آب تخلیه شد

سیلابی که از روز چهارشنبه در استان گلستان آغاز شد،خسارت‌های بسیاری بر جای گذاشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، مردم استان گلستان بویژه در شهرستان‌های گنبدکاووس، آق قلا و گُمیشان که از چند روز پیش با کم سابقه‌ترین بارش‌های رگباری و طغیان آب و جاری شدن سیلاب مواجه شده اند، همچنان با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند.

بیشتر خوانید: استاندار سابق گلستان: شرمنده مردم هستم 

بیش از ۹۰ درصد منازل آق‌قلا از آب تخلیه شده/ ۵۰ درصد ارتفاع آب کاهش یافته

رحمانی فضلی وزیر کشور گفت: با توجه به کاهش ورودی آب به آق‌قلا و افزایش ظرفیت خروجی آب از این شهر، حدود ۵۰ درصد ارتفاع آب کاهش یافت.

وی افزود: سطح کمک رسانی و اقدامات فنی و مهندسی به شدت افزایش یافته است.

رحمانی فضلی ادامه داد: اولویت اول ما خروج آب از منطقه آق‌قلا است که این کار به نیروهای نظامی با مسئولیت سپاه واگذار شده است.

وزیر گفت: بیش از ۹۰ درصد منازل از آب تخلیه شده و مردم در حال تدارک بازگشت به خانه هایشان هستند.

بیشتر بخوانید: آخرین جزییات از سیل در گلستان روز یکشنبه ۴ فروردین ماه/خسارت سنگین سیل به کشاورزان گلستانی+فیلم و تصاویر 

در حال تکمیل...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین خبرها از روند امداد رسانی به سیل زدگان در گلستان/بیش از ۹۰ درصد منازل آق‌قلا از آب تخلیه شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..