تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عضو کمیسیون عمران : هواپیماهای دست دوم نخرید

سیدکمال الدین شهریاری ا اشاره به برنامه ریزی وزارت راه و شهرسازی برای خرید هواپیما، گفت: بر اساس تصمیم وزارت راه و شهرسازی و موافقت شورای اقتصاد، قرار است که ۲۰ فروند هواپیمای A.T.R، سه فروند ایرباس جدید و تعدادی هواپیمای ایرباس دست دوم خریداری شود.

خرید هواپیماهای جدید، راهکار کاهش فرسودگی ناوگان هوایی کشور

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:ورود ۲۰ فروند هواپیمای A.T.R و سه فروند ایرباس جدید اثرات بسیار مثبتی در بهبود وضعیت ناوگان هوایی کشور می گذارد، زیرا در شرایط کنونی این ناوگان دچار فرسودگی است.

وی گفت: خرید هواپیماهای جدید میانگین عمر متوسط هواپیماهای ناوگان هوایی را به میزان چشمگیری کاهش داده و از طرفی ظرفیت حمل مسافر و تعداد صندلی های موجود این ناوگان افزایش خواهد یافت.

کاربرد هواپیماهای A.T.R با توجه به وضعیت جغرافیایی کشور

هواپیما

 

شهریاری تصریح کرد: خرید هواپیماهای A.T.R بسیار کاربردی است، زیرا با توجه به شرایط و تکنولوژی به کار رفته، این هواپیماها برای فرودگاه های کوچک و همچنین تردد میان شهرها با فاصله کم بسیار مطلوب خواهد بود.

جلوی خرید هواپیماهای دست دوم گرفته شود

این نماینده مردم در مجلس دهم، با اشاره به رویکرد وزارت راه و شهرسازی برای خرید هواپیماهای دست دوم، گفت: باید روند خرید هواپیماهای جدید و همچنین کیفیت این هواپیماها مشخص شود، یعنی اگر این هواپیماها در کشور فروشنده دیگر قابل استفاده نیستند، نباید برای فعالیت در کشور خریداری شوند.

عمر مناسب برای خرید هواپیماها حداکثر ۵ سال است

عضو کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: کیفیت و عمر مفید هواپیماهای دست دوم باید مورد توجه قرار گیرد، از این رو عمر مناسب برای خرید هواپیماها حداکثر ۵ سال است، زیرا با پیشرفت تکنولوژی شاید بسیاری از هواپیماها قدرت پرواز داشته اما برای ادامه فعالیت مقرون به صرفه نباشند.

۱۷۲۲۴




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عضو کمیسیون عمران : هواپیماهای دست دوم نخرید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..