تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وداع تلخ با چشم روشن موسیقی ایران/ آقای خواننده از خواندن سرود ایران در جام جهانی انصراف داد

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در این گزارش به اتفاقاتی که در اردیبهشت ۹۷ در عرصه موسیقی کشورمان رخ داد، اشاره می‌کنیم.

حضور موزیسین‌های مشهور دنیا در ایران

اردیبهشت ماه بسیاری از موزیسین‌های مشهور جهان به ایران آمدند. نیکولا پیووانی و لودویکو اینائودی دو موزیسین بزرگ ایتالیایی به ایران آمدند و کنسرت برگزار کردند. پیووانی که سابقه دریافت اسکار را دارد و آهنگ‌های ماندگاری را برای فیلم‌های بزرگ سینمایی تولید کرده است، در تالار وحدت به روی صحنه رفت. او مهمان سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر بود.

وداع تلخ با چشم روشن موسیقی ایران

لودویکو اینائودی که با موسیقی تصویری که برای قطب شمال و حفظ محیط زیست آن جا تولید کرده بود، به شهرت رسیده است، سه روز در تالار بزرگ وزارت کشور اجرا داشت. او در نشست خبری خود اعلام کرد که موسیقی ایرانی را گوش می‌دهد و به موسیقی نواحی ایران علاقه‌مند است.‌


وداع تلخ با چشم روشن موسیقی ایران

ای آر رحمان موزیسین و آهنگسازی که در دو فیلم «محمد رسول الله (ص)» و «آن سوی ابرها» با مجید مجیدی همکاری کرده است، در جشنواره جهانی فیلم فجر تهران حاضر شد و گفت که موسیقی ایران را دوست دارد. رحمان هم دو اسکار را در کارنامه خود دارد. رحمان کنسرتی برگزار نکرد، اما در محل جشنواره چند دقیقه‌ای پیانو زد.

انصراف علیرضا قربانی از خواندن سرود ایران در جام جهانی

علیرضا قربانی خواننده سنتی کشورمان که قرار بود یکی از سرود‌های ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را بخواند، از این کار انصراف داد و باعث شد که این موضوع آغازگر شایعات جدید در این حوزه باشد. در این راستا از محمد معتمدی به عنوان خواننده جایگزین یاد شد که وی هم اعلام کرد این مسئولیت را نمی‌پذیرد.

وداع تلخ با چشم روشن موسیقی ایران

حتی از افرادی، چون حامد همایون هم صحبت به میان آمد که در نهایت این اتفاق رخ نداد و سالار عقیلی تنها قطعه با کلام را برای جام جهانی خواند.

ناصر چشم آذر درگذشت

«ناصر چشم‌آذر» آهنگساز و نوازنده باسابقه موسیقی ایران، صبح جمعه ۱۴ اردیبهشت ۹۷ درگذشت. مراسم تشییع چشم آذر یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه در تالار وحدت برگزار شد و بسیاری از هنرمندان در این مراسم حاضر شدند.

وداع تلخ با چشم روشن موسیقی ایران

بهرام حصیری، همایون اسعدیان، ایرج حسابی، ستار اورکی، محمدرضا عقیلی، پوری بنایی، غلامحسین شاه علی، محمد سریر، فرهاد هراتی، هوشنگ کامکار، بیتا فرهی، بابک چمن آرا، علی ثابت نیا، شهرام صارمی، همایون نصیری، رسول ترابی، بابک صحرایی، بیژن کامکار، مهراج محمدی، حمیدرضا نوربخش، سامان احتشامی، حسن رضایی، منوچهر اسماعیلی، بیژن بیرنگ، محمد فرشته نژاد، محمد ساربان، حمید حامی، خشایار اعتمادی، سعید داخ، حبیب اسماعیلی، باربد بیات از جمله افرادی هستند که در این مراسم حضور داشتند.

وداع تلخ علی عبد المالکی با مادرش

علی عبدالمالکی به سوگ مادرش نشست. این خواننده پاپ کشورمان به مادرش علاقه ویژه‌ای داشت و همیشه می‌گفت: از دوران کودکی که پدرش را از دست داده است، مادرش برای او هم پدر بوده است هم مادر. عبدالمالکی می‌گفت: مادرم در یک مدرسه کار می‌کرد و تمام تلاشش را می‌کرد که ما کمبودی احساس نکنیم.

وداع تلخ با چشم روشن موسیقی ایران

در بسیاری از کنسرت‌ها عبدالمالکی مادرش را هم دعوت می‌کرد و در وسط اجرایش از پله‌های استیج پایین می‌آمد و او را عاشقانه در آغوش می‌گرفت و از حضار می‌خواست که مادرش را تشویق کنند. درگذشت مادر سختی فراوانی برای عبدالمالکی به همراه داشت.

حمله قلبی و نجات جان شهاب مظفری

شب چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه خبری در رسانه‌ها منتشر شد که شهاب مظفری دچار حمله قلبی شده و به بیمارستان منتقل شده است. خوشبختانه اتفاق خاصی رخ نداد و این هنرمند از یک خطر بزرگ در جوانی نجات پیدا کرد.

وداع تلخ با چشم روشن موسیقی ایران

او سپس ویدئویی را روز پنجشنبه همان هفته منتشر کرد و اعلام کرد که عارضه قلبی، به دلیل فشار کاری و استرس برنامه‌های مختلفش بوده است.

حادثه‌ای عجیب در رونمایی از آلبوم موسیقی فیلم به وقت شام

مراسم رونمایی از آلبوم موسیقی متن فیلم سینمایی «به وقت شام» آخرین ساخته ابراهیم حاتمی کیا با حضور او، هادی حجازی‌فر، جوزف سلامه و کارن همایونفر و جمعی از اهالی رسانه در پردیس سینمایی کورش برگزار شد، اما مهمترین اتفاق این رونمایی، حواشی فراوانی بود که پیش از آن رخ داد. چند هنرور با لباس داعش به پردیس چارسو آمدند که ترس بسیاری از مردم را در پی داشت.

وداع تلخ با چشم روشن موسیقی ایران

این اتفاق باعث شد که حاتمی کیا خیلی زود برای این اتفاق عذرخواهی کند و گفت که این کار با هماهنگی او انجام نشده است.

در این رونمایی همایونفر، سازنده موسیقی به وقت شام گفت: بیش از ۱۰۰ اثر موسیقی ساختم، اما هیچکدام سخت‌تر از ساخت موسیقی «به وقت شام» نبود از این رو سعی کردم با روح و قلبم آن را تولید کنم.

انتهای پیام/

اتفاقات مهم در حوزه موسیقی در اردیبهشت ۹۸



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وداع تلخ با چشم روشن موسیقی ایران/ آقای خواننده از خواندن سرود ایران در جام جهانی انصراف داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..