تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهتاج: در سال ۹۷ تراکتورسازی فراز و نشیب داشت / باید قدردان زنوزی باشیم

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ایوب بهتاج مدیرعامل سابق باشگاه تراکتورسازی تبریز متولد سال ۱۳۴۸ و اهل اردبیل است. بهتاج قبل از قبول مدیریت تراکتورسازی در سمت مدیرکلی اداره ورزش و جوانان آذربایجان شرقی فعالیت داشت و وزارت ورزش وجوانان  در  روزهای آخر سال ۹۷ با استعفای او  از سمت قبلی اش موافقت نکرد و بهتاج به اجبار از مدیرعاملی تراکتورسازی کناره گیری کرد.

گفتگوی نوروزی با بهتاج داشته ایم که در ادامه آن را می خوانید.

سال ۹۷ برای تراکتورسازی چطور بود؟

خدا را شکر سال خوبی بود. به هر حال ما همانند سایر تیم‌ها فراز و نشیب در سال ۹۷ داشتیم، اما نتایج خوبی در لیگ برتر گرفتیم و در بالای جدول رده بندی حضور داریم.  

 بهترین و بدترین اتفاقات تیم تراکتورسازی در سال ۹۷؟

 سال ۹۷ تمام شده است، اما فصل فوتبالی ادامه دارد و بعد از پایان لیگ می‌توانیم درباره این موضوع صحبت کنیم.

بهترین و بدترین اتفاقات زندگی تان در سال ۹۷؟

موفقیت‌هایی در اداره کل وزارت ورزش و جوانان داشتم و در تراکتورسازی هم اتفاقات خوبی برایم رخ داد.

بهتاج: در سال ۹۷ تراکتورسازی فراز و نشیب داشت / باید قدردان زنوزی باشیم

برنامه و هدف تراکتورسازی در سال ۹۸؟

تراکتورسازی قصد دارد روند رو به رشد خود را ادامه بدهد و در سال ۹۸ پیشرفت کند. 

نظرتان درباره مالکیت مشترک ۲ باشگاه تراکتورسازی و ماشین سازی چیست؟

بحث مالکیت مشترک ۲ باشگاه تبریزی در برنامه‌های مختلف بحث و بررسی شد و همانطور که نصیرزاده مدیرعامل ماشین سازی گفت: این ۲ باشگاه ساختار و تشکیلات مجزا دارند و کار خلاف قانونی صورت نگرفته است. واقعیت این است که زنوزی از بخش خصوصی حمایت می‌کند و باید به جای طرح این مباحث، قدران زحمات او باشیم.

بهتاج: در سال ۹۷ تراکتورسازی فراز و نشیب داشت / باید قدردان زنوزی باشیم

عملکرد ورزش کشورمان در سال ۹۷ چطور بود؟

خدا را شکر سال خوبی برای ورزش کشورمان بود و برخی از رشته‌های ورزشی در  بازی‌های آسیایی و پارآسیایی از لحاظ کیفی در سطح جهانی بودند. امیدوارم سطح ورزش کشورمان در المپیک ۲۰۲۰ ژاپن هم خوب باشد.

تقریبا تمام تیم‌های فوتبال در سال ۹۷ مشکل داشتند؟ راهکارتان برای حل این مشکل چیست؟

رشته‌های ورزشی به خصوص فوتبال در سال ۹۷  مشکلاتی داشتند وانشالله برنامه ریزی خوبی برای ورزش کشورمان در سال ۹۸ صورت بگیرد. تراکتورسازی یک باشگاه خصوصی به معنای واقعی است که تا کنون زنوزی کمک زیادی برای رفع مشکلات باشگاه کرده است.

تراکتورسازی برابر ۳ تیم بالای جدول پیروز شده است و در هفته بیست وهشتم هم باید به مصاف پرسپولیس برود، نظرتان درباره این بازی چیست؟

کادر فنی تراکتورسازی تمهیدات لازم را برای بازی با پرسپولیس در نظر می‌گیرد و بازی به بازی پیش می‌رویم تا به هدف خود دست یابیم.

بهتاج: در سال ۹۷ تراکتورسازی فراز و نشیب داشت / باید قدردان زنوزی باشیم

نظرتان درباره عملکرد لیکنز در تراکتورسازی چیست؟

لیکنز یک مربی فهیم، زحمتکش و با اخلاق است و با همه توانش کار می‌کند و  زحمت می‌کشد. نتایج تیم ما نشان می‌دهد که کادر فنی عملکرد خوبی داشته است.

نظرتان درمورد اظهارات زنوزی درباره قهرمانی تراکتورسازی؟

زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی است و او تلاش خود را می‌کند تا تیم به اهدافش برسد. ما فقط باید تلاش خود را روز به روز افزایش بدهیم تا به آنچه مدنظرمان است دست یابیم.

نظرتان درباره استقبال هواداران از بازی‌های تراکتورسازی چیست؟

هواداران تراکتورسازی یک استثنا هستند و تاکنون هم حامی تیم خود بوده اند و امیدوارم بتوانیم با نتایج خوب دل هواداران خود را شاد کنیم.  

نظرتان درباره فشردگی بازی‌های لیگ برتر چیست؟

این موضوع طبیعی است و هر سال شاهد فشردگی بازی‌ها هستیم. اگر ما هم سال بعد بتوانیم سهمیه آسیا را بگیریم برنامه بازی‌ها برایمان فشرده می‌شود.

وضعیت اروین و کنستانت به چه صورت شد؟

اگر نظر کادر فنی نسبت به اروین مثبت باشد در آن صورت این بازیکن در ادامه بازی‌ها می‌تواند بازی کند. وضعیت کنستانت هم معلوم نیست و اگر نتیجه  آزمایش پزشکی اش خوب باشد او هم می‌تواند به تبریز بازگردد.

دعا و آرزویتان در سال ۹۸؟

برای مردم کشورمان سال پربرکت همراه با موفقیت و سلامتی آرزو می‌کنم.

انتهای پیام/

گفت و گوی نوروزی با ایوب بهتاج



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهتاج: در سال ۹۷ تراکتورسازی فراز و نشیب داشت / باید قدردان زنوزی باشیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..