تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محمودی: اگر بار دیگر هم متولد شوم والیبال را انتخاب خواهم کرد

بهنام محمودی کاپیتان سابق تیم ملی والیبال ایران متولد ۵ اردیبهشت ۱۳۵۹ در میانه است، وی جزء اولین لژیونر های مطرح ورزش ایران است که سایت فدراسیون جهانی والیبال از او به عنوان یکی از بهترین اسپکر های آسیا یاد کرده، محمودی مدرک دکترای مدیریت ورزش را دارد و عضو چهارمین دوره شورای شهر کرج بوده است. وی یک مدال طلا، یک نقره و یک برنر با تیم ملی والیبال ایران و عناوین زیاد باشگاهی در کارنامه ورزشی خود دارد.

در ادامه گفت و گوی نوروزی خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، با کاپیتان سابق تیم ملی والیبال را می خوانید.

محمودی: بار دیگر هم متولد شوم باز ورزشکار می شوم.

اگر بار دیگر متولد شوید چه کاری انجام می‌دهید؟

ورزشکار می‌شوم، اما سعی می‌کنم این بار دیگر کمتر آسیب ببینم، کشاورزی هم می‌کنم درست مثل همین الان که مشغول کشاورزی هستم.

دختر به ورزشکار می‌دهید؟

بله، مسائل فرهنگی و اجتماعی برایم اهمیت بالایی دارد و اگر یک ورزشکار بافرهنگ خواستگار دخترم باشد با ازدواجشان موافقت می‌کنم، چون شهرت از بین می‌رود و این شخصیت است که می‌ماند.

گوشت و آجیل برای نوروز می‌خرید؟

گوشت قرمز نمی‌خرم، اما به جایش گوشت سفید مرغ می‌خرد، آجیل هم نمی‌خرم چرا که همسایه یا فامیل برای عید دیدنی به خانه ما میایند و اگر ما آجیل داشته باشیم و آن‌ها نتوانند تهیه کنند شاید بچه‌ها ناراحت شوند و این مسئله خودش اختلاف طبقاتی و فرهنگی ایجاد می‌کند، میوه و شیرینی را هم در حد معمول می‌خرم.

محمودی: بار دیگر هم متولد شوم باز ورزشکار می شوم.

نوروز برای شما چه چیزی را تداعی می‌کند؟

رسم دیرینه ایران باستان و دید و بازدید‌ها برای من با فرا رسیدن رسیدن نوروز یادآوری می‌شود و اینکه طبیعت چه نشاطی به خود می‌گیرد و شکوفه‌ها در می‌آیند.

یک خاطره از کودکی خودتان تعریف کنید؟

کودک که بودم تابستان‌ها می‌رفتیم روستایمان در آذربایجان پیش مادربزرگ، ایام نوروز مادربزرگ به ما عیدی می‌داد، ۲ سال ایام نوروز ایتالیا بودم از شدت دلتنگی زنگ زدم به مادرم و از پشت تلفن فقط گریه می‌کردم.

۹۸ سال خوک است حس شما به این حیوان چیست؟

همه موجودات خداوند هستند، فقط امیدوارم در سال جدید وضعیت اشتغال مردم بهتر شود.

آرزوی شما برای مردم عزیز ایران در سال جدید چیست؟

آرزوی سلامتی برای آن‌ها می‌کنم و امیدوارم مشکلات ایران هر چه زودتر برطرف شود و جوانان ما تندرست و عاقبت به خیر باشند.

انتهای پیام/

گفت و گوی نوروزی با بهنام محمودی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محمودی: اگر بار دیگر هم متولد شوم والیبال را انتخاب خواهم کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..