تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیش از سفر چه اقداماتی برای ایمن کردن خودرو لازم است؟ +اینفوگرافیک

پیش از سفر چه اقداماتی برای ایمن کردن خودرو لازم است؟ +اینفوگرافیک //// دپویی عیدبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، این روزها افراد در تکاپوی عید و مسافرت هستند و برای تعطیلات نوروزی خود برنامه سفر می‌چینند. از آنجا که اغلب سفرها با خودرو و وسایل نقلیه صورت می‌گیرد لازم و ضروری است که پیش از رفتن به سفر از ایمنی کامل خودرو مطمئن شد.

نکته حائز اهمیت اینجاست که مسئولیت جان سرنشینان خودرو بر عهده راننده است و انجام چند نکته ساده و در‌ عین‌ حال مهم، باعث تسهیل شدن کار او شده و ایمنی را افزایش می‌دهد.

قبل از سفر با صرف اندکی زمان و چک‌کردن مواردی می‌توان از بروز مشکلاتی که ممکن است در طول مسافرت روی دهد، جلوگیری کرد. شاید در زمان شروع سفر یا زمانی که هنوز در مبدأ هستید هوا کاملاً آفتابی باشد، ولی پس از طی مسیری با شرایط متفاوتی مواجه شوید. مخصوصاً زمانی که مسیر کوهستانی را در پیش دارید. پس ضروری است پیش از آغاز سفر به یک مرکز معاینه فنی مجاز مراجعه کرده و از ایمنی اتومبیل خود مطمئن شوید. توجه داشته باشید که این تست را برای روز آخر نگه ندارید، چون ممکن است اتومبیل شما مشکلی داشته باشد و لازم باشد چند روز در تعمیرگاه بماند.

در همین راستا برای ایمنی اطمینان از ایمنی وسیله شخصی، نکات لازم مربوط به خودرو را در قالب اینفوگرافی برای شما کاربران تهیه کرده‌ایم که در ادامه می‌توانید آن را دریافت کنید.

پیش از سفر چه اقداماتی برای ایمن کردن خودرو لازم است؟ +اینفوگرافیک //// دپویی عید

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیش از سفر چه اقداماتی برای ایمن کردن خودرو لازم است؟ +اینفوگرافیک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..