تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شلیک شکارچی بی رحم به شیر خفته! + فیلم

 عمل غیرانسانی یک شکارچی سوژه رسانه ها شد + فیلم///به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شکارچی بی رحمی که اقدام به کشتن یک شیر در حال خواب کرده بود مورد انتقاد شدید کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت. در ویدئویی که با تلفن همراه تهیه شده است مشاهده می‌شود که این شکارچی اقدام به شلیک به یک شیر در حال خواب می‌کند.

هنوز هویت این شکارچی بی رحم و محل دقیق تهیه این ویدئو مشخص نشده است، اما راهنمای شکارچی با لهجه آفریقای جنوبی صحبت می‌کند. همچنین در این ویدئو راهنما این مرد شکارچی را با نام Mr. Goney یا Mr. Goone صدا می‌زند.

این ویدئو نخستین بار توسط فردی با اکانت Protect_Wldlife (حفاظت از حیات وحش) در روز دوشنبه بدون آنکه اطلاعاتی در مورد فرد شلیک کننده یا محل وقوع این حادثه بدهد منتشر شد. ویدئو نشان می‌دهد که مرد شکارچی با کمک مرد راهنما خود را به فاصله نزدیکی از شیر که خوابیده است رسانده و سپس با کمک یک اسلحه دوربین دار این حیوان بیچاره را مورد هدف قرار می‌دهد.

انتشار این ویدئو با واکنش کاربران همراه بود و بسیاری از کاربران عمل غیرانسانی این مرد شکارچی را مورد انتقاد و نکوهش قرار دادند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: " انگار یک ظرف آب جوش را روی سرم ریخته باشند. این حیوان خوابیده بود و این مرد به سمت آن شلیک کرد. ویدئوی وحشتناکی بود. " همچنین کاربر دیگری  نوشت: " یک شیر در حال خواب، چه مرد بزرگ و شجاعی! کاربر دیگری نوشت: " این اسمش شکار یا ورزش نیست این یک قتل است. " در حالی که کاربر دیگری در یک کامنت خواستار مجازات این دو مرد شد یکی از کاربران در جواب درخواست کرد تا این دو مرد را در داخل قفس شیر‌ها بیندازند تا زنده زنده توسط شیر‌ها خورده شوند. "

انتهای پیام/

بی رحمی شکارچی ناشناس در کشتن شیر در حال خواب خبرساز شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شلیک شکارچی بی رحم به شیر خفته! + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..