تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اقدام جنون آمیز راننده جوان در وسط خیابان! + فیلم

اقدام جنون آمیز راننده جوان در وسط خیابان! + فیلم/////////////////////// به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است اقدام جنون آمیز یک راننده جوان را در یک خیابان خلوت به تصویر می‌کشد. در این ویدئو که توسط خود راننده خودرو و با کمک تلفن همراه تهیه شده است در حالی که او در خیابان مشغول رانندگی است یک دوچرخه سوار را در حال ورود از یک خیابان فرعی به خیابان اصلی نشان می‌دهد.

در این ویدئو مشاهده می‌شود لحظاتی بعد و در حالی که دوچرخه سوار نگون بخت در پشت خودروی این راننده در حال حرکت است ابتدا رو به دوربین لبخند زده و سپس در اقدامی جنون آمیز با ترمز ناگهانی موجب برخورد شدید مرد دوچرخه سوار به کاپوت عقب خودرو می‌شود.

این راننده دیوانه سپس از پنجره خودرو از دوچرخه سوار که کاملا مات و مبهوت شده است سوال می‌کند آیا حالش خوب است. مرد دوچرخه سوار در حالی که با دست چانه اش را گرفته و احساس درد می‌کند در این ویدئو دیده می‌شود. آنچه که در ویدئو نشان می‌دهد به نظر می‌رسد که دوچرخه سوار دچار جراحت سطحی شده است. هنور زمان و مکان دقیق این حادثه مشخص نشده است.

انتشار این ویدئو در شبکه‌های اجتماعی با واکنش کاربران همراه بود و بسیاری در کامنت‌های خود اقدام راننده خودرو در توقف ناگهانی را کاملا آگاهانه و عامدانه دانستند. این در حالی بود که برخی از کاربران نیز ضمن انتقاد از دوچرخه سوار، فاصله او تا خودروی مقابل را بسیار کم دانسته و گفتند که عدم رعایت فاصله با وسیله نقلیه روبرو موجب شد تا او به محض ترمز زدن خودرو دچار حادثه شود.

انتهای پیام/

حادثه ای که عدم رعایت فاصله با وسیله نقلیه روبرو رقم زد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اقدام جنون آمیز راننده جوان در وسط خیابان! + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..