تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برنامه‌های تیم فوتبال پیکان در سال ۹۸

برنامه‌های تیم فوتبال پیکان در سال ۹۸به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بازیکنان تیم فوتبال پیکان بعد از بازی با تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در روز یکشنبه ۲۶ اسفندماه در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال با صلاحدید فرکی در روز دوشنبه ریکاوری کردند و بعد از آن به تعطیلات نوروزی رفتند.

طبق برنامه تعطیلات نوروزی شاگردان فرکی از روز سه شنبه ۲۸ اسفندماه آغاز شد و تا ۲ فروردین ماه ۹۸ ادامه داشت. خودرو سازان از روز سه شنبه ۳ فروردین ماه تمرینات خود را آغاز کردند تا آماده بازی با تیم سپیدرود رشت شوند.

شاگردان فرکی در ایام عید ۲ بازی مهم پیش رو دارند و آن‌ها در اولین بازی خود در سال جدید باید روز پنج شنبه ۸ فروردین ماه ۹۸ در چارچوب هفته بیست و سوم به مصاف سپیدرود در رشت بروند. خودروسازان باید در چمن مصنوعی ورزشگاه خانگی سپیدرود رشت بازی کنند و با توجه به اینکه آن‌ها به بازی در چمن مصنوعی عادت ندارند این موضوع می‌تواند برایشان دردسر ساز شود.

خودروسازان در ایام عید یک بازی مهم و حساس دیگری هم پیش رو دارند و باید روز پنج شنبه ۱۵ فروردین ماه به مصاف پرسپولیس بروند. به هر حال شاید نتیجه این بازی تاثیر زیادی بر جایگاه پیکانی‌ها در جدول رده بندی نداشته باشد، اما برای پرسپولیسی‌ها که در کورس قهرمانی هستند ۳ امتیاز این بازی از اهمیت خاصی برخوردار است. به هر حال رقبای پرسپولیس امیدوار به نتیجه گیری پیکان در این بازی هستند.

تیم پیکان روز شنبه ۲۴ فروردین ماه ۹۸ در هفته بیست و پنجم به مصاف تیم ذوب آهن می‌رود.

شاگردان فرکی در هفته بیست و ششم مهمان تیم تراکتورسازی یکی از مدعیان قهرمانی هستند. آن‌ها کار سختی برابر تراکتورسازی در تبریز پیش رو دارند چرا که سرخپوشان تبریزی تاکنون عملکرد درخشانی در بازی‌های خانگی خود داشتند و اجازه نمی‌دهند حریفان خود با دست پر تبریز ترک کنند.

تیم پیکان روز پنج شنبه ۵ اردیبهشت ۹۸ در هفته بیست و هفتم پذیرای تیم فوتبال پارس جنوبی جم است. این تیم تهرانی در هفته بیست و هشتم روز پنج شنبه ۱۲ اردیبهشت هم برابر تیم فولاد صف آرایی می‌کند.

شاگردان فرکی ۲ بازی آخر خود در لیگ هجدهم هم به ترتیب برابر تیم‌های نفت مسجد سلیمان و نساجی مازندران برگزار می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

پست جدید بازیکن استقلال پس از بازی مقابل پیکان

تست دوپینگ بازیکنان پیکان و استقلال

قاضی: بازیکنان استقلال تمام تاکتیک‌های شفر را پیاده کردند/ پیکان به رتبه‌های بالای جدول نمی آید

انتهای پیام/

روزهای تعطیلی خودروسازان در عید مشخص شد 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برنامه‌های تیم فوتبال پیکان در سال ۹۸»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..