تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




علیدوستی: باید ثبات را در فوتبال اجرا کنیم / کی روش عملکرد خوبی در تیم ملی داشت

حمید علیدوستی یکی از برترین بازیکنان دهه‌های گذشته فوتبال کشورمان که سابقه خوبی ور رده باشگاهی و حتی ملی کشورمان که توانسته در طول فعالیت فوتبالی خود کسب کند در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت این روز هایش اظهار کرد: من با تیم‌های بسیاری کار کرده ام و سابقه مربیگری در تیم‌های پایه را دارم و بیشتر در تلاش ام تا صحبتی درباره فوتبال انجام ندهم. فوتبال برای عمل کردن است و به همین دلیل علاقه‌ای ندارم که وقت کتاب خواندن و مطالعه ام را از دست بدهم.

علیدوستی: باید ثبات را در فوتبال اجرا کنیم / کی روش عملکرد خوبی در تیم ملی داشت

رویکرد فوتبال نتیجه گرا شده است

علیدوستی درباره با وضعیت این روز‌های فوتبال کشورمان گفت: از زمانی که فوتبال کشورمان نتیجه گرا شدند بسیاری از تیم‌ها از صحنه روزگار محو شدند، تیم‌های بسیاری مثل بانک ملی، تهران جوان، هما و پاس به دلیل آنکه ما از گذشته تا کنون و تنها به نتیجه نگاه می‌کردیم دیگر وجود ندارند و اگر از فوتبال پایه تیمهایمان را تقویت میکردیم هیچ تفاوتی بین فوتبال ما و اروپا نداشت.

علیدوستی ادامه داد: تیم‌های پایه زیربنای فوتبال ایران هستند که توجهی به آن‌ها نمی‌شود و طرفداران فوتبال نیز افقشان تنها به سال‌های نزدیک شده است و کاری که کشور‌هایی مانند ژاپن برای فوتبال و ورزش کشورشان انجام داده اند را ما به آن توجهی نکردیم.

علیدوستی درباره با عملکرد فوتبالی کشورمان در سال ۹۷ گفت: در سال ۱۳۹۷ نتیجه چندین سال تلاش برای حرفه‌ای سازی لیگ برتر فوتبال کشورمان را بدست آوردیم و عملکرد بسیار خوبی در این زمینه داشتیم. تیم فوتبال پرسپولیس نایب قهرمان شد.

علیدوستی ادامه داد: در زمینه ملی نیز به جام جهانی۲۰۱۸ رفتیم و نتیجه فوق العاده‌ای را به دست آوردیم. همچنین حضور چندین لژیونر ایرانی در لیگ‌های برتر سطح جهان گویای فعالیت خوبمان است.

پیشکسوت فوتبال کشورمان افزود: سال ۹۷ زمانی بود که توانستیم پا به روی سکوی پرتاب برای حرفه‌ای شدن قرار دهیم تا پس از سال‌ها تلاش به سوی حرفه‌ای شدن گام محکمی را برداشته باشیم.

کی روش کاریزمای بسیار خوبی داشت/ باید مسیر پیشرفت او با تیم ملی را ادامه دهیم

علیدوستی ادامه داد: کارلوس کی‌روش در طول ۸ سال حضورش در فوتبال ایران کاریزمای خوبی داشت و توانسته بود، مسیر پیشرفت بسیار خوبی را برای فوتبال ایران به وجود آورد. ما نیز باید راه او را ادامه دهیم چراکه توانسته بود عملکرد خوبی داشته باشد و خود را به فوتبال ایران اثبات کند.

علیدوستی: باید ثبات را در فوتبال اجرا کنیم / کی روش عملکرد خوبی در تیم ملی داشت

باید ثبات را در فوتبال ایجاد کنیم

علیدوستی افزود: تیم هایمان نتایج بسیار خوبی در فوتبال جهان به دست آورند و حالا نیاز به برنامه ریزی داریم تا ثبات را در فوتبال ایران ایجاد کنیم تا به پیشرفت ادامه دهیم. امیدوارم در آسیا قهرمان شویم و با تفکرات خوب سرمربی بین المللی کشورمان حتی قهرمان جهان هم بشویم.

بیشتر بخوانید:

تیم ملی فوتبال باز هم رکورد شکست

قلعه نویی: باشگاه‌های امروزی تنها لقب فرهنگی دارند/ دلم می‌خواهد تیم‌های قدیمی به لیگ بازگردند/ تیم چهاردهم جدول را به صدر رساندم

انتهای پیام/

اظهارات علیدوستی درباره وضعیت این روز های فوتبال ایران



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «علیدوستی: باید ثبات را در فوتبال اجرا کنیم / کی روش عملکرد خوبی در تیم ملی داشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..