تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایران از کدام کشورها روان‌نویس وارد کرد؟

، آمار مقدماتی گمرک از تجارت خارجی ۱۱ ماهه سال جاری، حاکی از آن است که در این مدت بیش از ۷۷ تن روان نویس از کشورهای مختلف جهان وارد ایران شده است.

براساس واردات این حجم روان نویس به کشور، یک میلیون و ۴۷۷ هزار و ۹۶۰ دلار ارز از کشور خارج شد که بالغ بر ۶۱ میلیارد و ۴۰۹ میلیون و ۲۷۲ هزار و ۱۴۷ ریال در آمار گمرک به ثبت رسیده است.

گفتنی است در ۱۱ ماهه سال جاری قاشق چنگال از ۸ کشور جهان از جمله سوییس، آلمان، امارات متحده عربی، ژاپن و هنگ کنگ وارد ایران شده است.

در بین کشورهای ذکر شده چین با صادرات بیش از ۳۳ تن روان نویس به ارزش ۲۴۵ هزار و ۳۷۰ دلار بزرگترین صادرکننده این محصول به ایران بوده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایران از کدام کشورها روان‌نویس وارد کرد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..