تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خلاصه گزارش دوساله مولر علیه ترامپ، آب سرد بر پیکر دموکرات‌ها بود!

به گزارش خبرگزاری آر تی درحالی که دموکرات ها خود را برای انتش گزارش رابرت مولر و جنجال بر سر انتخاب غیرقانونی ترامپ با حمایت روس‌ها آماده کرده بودند، این گزارش ادعای ارتباط مستقیم کمپین ترامپ با روسها را رد کرده است.

خلاصه گزارش رابرت مولر درباره دخالت روسیه در انتخابات آمریکا توسط دادستان کل منتشر شد.

در خلاصه گزارش «ویلیام بار» و بر اساس تحقیقات رابرت مولر آمده است کمپین انتخاباتی ترامپ رابطه مخفیانه با حکومت روسیه نداشته است.

البته طبق تحقیقات دو ساله مولر، دخالت روسیه در انتخابات 2016 آمریکا کتمان نشده است.

ویلیام بار نوشت گزارش مولر تایید نمی کند که اعضای کمپین ترامپ به طور مخفیانه با دولت روسیه همکاری کرده و یا هیچ هماهنگی انتخاباتی میان کمپین ترامپ با کرملین نبوده است.

۴۱۴۱




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خلاصه گزارش دوساله مولر علیه ترامپ، آب سرد بر پیکر دموکرات‌ها بود!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..