تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیوگرافی احسان علیخانی + تصاویر

بیوگرافی احسان علیخانی + تصاویر جدید
نام:احسان
نام خانوادگی:علیخانی
تاریخ تولد:۱۳۶۱/۸/۱۵
محل تولد:تهران
محل سکونت:تهران خیابان هروی
تحصیلات:فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران
تاهل:مجرد

زندگی شخصی احسان علیخانی

احسان علیخانی متولد ۱۵ آبان ۱۳۵۸ در تهران است و ساکن خیابان هروی است، فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران است، ۲ خواهر و یک برادر دارد و خودش فرزند آخر خانواده است.

عکس احسان علیخانی در کودکی

مادرش پرستار بازنشسته است و به گفته خودش بهترین دوستش است. در دوران مدرسه درسخوان، اما شیطون بوده و برای مهار شیطنت مدیر مدرسه او را مبصر کلاس کرد. در دوران دبیرستان ۱ سال در تیم نوجوان پرسپولیس و ۱ سال سایپا بازی کرد و بعلت ۳ بار شکستگی پا دیگر قادر به بازی در چمن نبود و سراغ فوتسال و تنیس رفت.

بیوگرافی احسان علیخانی + تصاویر جدید
عکس احسان علیخانی در کنار مادرش

برپا کننده جشن‌ها و مراسم مدرسه در دبیرستان و اجرای تئاتر بوده است. سال ۱۳۷۹ با رتبه ۷۷۰ با رشته مدیریت بازرگانی وارد دانشگاه تهران شد در سال ۷۹ با دستیاری کارگردانی در سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی وارد کار هنری شد مثل پرونده‌های مجهول – بهشت آبی – هفت ترانه.

بیوگرافی احسان علیخانی + تصاویر جدید

بیوگرافی احسان علیخانی + تصاویر جدید
با دیدن اجرای جواد یحیوی به کار اجرا علاقه‌مند شده، اولین برنامه زنده اش در سال ۱۳۸۰ بوده، او اجرا‌هایی مانند صبح آمد و ماه عسل و.. را برعهده داشته است. سال ۸۱ بعنوان کارگردان آیتم وارد شبکه ۱ شد و در سال ۸۲ خیلی اتفاقی جلوی دوربین رفت و اجرا را شروع کرد.
احسان علیخانی در ویژه برنامه سال

احسان علیخانی ویژه برنامه سال تحویل ۹۴ را با عنوان بهار نارنج روی آنتن شبکه سوم سیما برد. در این ویژه برنامه احسان علیخانی میزبان چهره‌های معروف عرصه هنر و ورزش بود.

احسان علیخانی همانند سال‌های گذشته با ویژه برنامه ماه عسل میهمان شبکه سوم سیما و خانه‌های مخاطبان شد. ماه عسل ۹۴ با تغییر در دکور و همچنین شیوه دعوت میهمانان نوید جذابیت بیشتر و تازگی را در سری برنامه‌های ماه عسل میدهد.

احسان علیخانی در ماه عسل ۹۴

ماه عسل نام برنامه‌ای زنده است که در ماه رمضان هرروز از شبکه ۳ سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می‌شده است. تا پیش از رمضان ۱۳۹۱ تهیه کنندگی و اجرای این برنامه را احسان علیخانی بر دوش داشت، حتی سال ۸۷ هم فرزاد حسنی مجری این برنامه بود، اما در سال ۹۱ تهیه کننده این برنامه مجید یوسفی و مجری این برنامه علی ضیا انتخاب شدند. موضوع این برنامه در قالب اجتماعی است. مهمانان این برنامه می‌تواند از هر قشری باشد از جمله:معلول، شاعر، نخبه و ... مجدداً در سال ۹۲ اجرای این برنامه به احسان علیخانی سپرده شد و این امر در سال ۹۳ تکرار شد.


اجرا و برنامه سازی احسان علیخانی:

برنامه قله‌های افتخار
صبح بخیر ایران
باشگاه مهرورزان
ایران ما
پسرای ایرونی
جزر و مد ۱۳۸۴ و ۱۳۸۵
برنامه ماه عسل ۱۳۸۶، ۱۳۸۸، ۱۳۹۰، ۱۳۹۲، ۱۳۹۳، ۱۳۹۴

کارگردانی ۲ دوره جشن قهرمان قهرمانان
کارگردانی ۲ دوره جشن سالگرد شبکه ۳
کارگردانی مستند‌های شیخ بهایی – المپیاد فیزیک اصفهان
تهیه کننده برنامه‌های:محرمانه، عطر بارون، مثل هیچکس، نور بالا
تهیه کننده ویژه برنامه تحویل سال ۱۳۸۷، ۱۳۸۹، ۱۳۹۰، ۱۳۹۱،1394

بیوگرافی احسان علیخانی + تصاویر جدید بیوگرافی احسان علیخانی + تصاویر جدید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیوگرافی احسان علیخانی + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..