تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعلام آمادگی بانک انصار جهت جمع آوری کمک های نقدی برای هموطنان عزیز سیل زده

باتوجه به شرایط بحرانی استان‌های گلستان ومازندران؛بانک انصار آمادگی خودرا جهت جمع آوری کمکهای نقدی هموطنان وتهیه مایحتاج عزیزان هموطن اعلام کرد.

اعلام آمادگی بانک انصار جهت جمع آوری کمک های نقدی برای هموطنان عزیز سیل زده به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک انصار، به منظور حمایت از هموطنان آسیب دیده از سیل در استان‌های گلستان و مازندران شماره حساب سپرده:۱-۱۲۱۸۵۴۶۷-۴۳-۴۴۱۰ و شماره کارت: ۶۲۷۳۸۱۱۰۹۹۹۲۷۰۳۷ ‌‌بانک انصار آماده دریافت کمک‌های نقدی هموطنان در سراسر کشور است.

بنابراین گزارش ، هموطنان عزیز می‌توانند کمک‌های نقدی خود را ازطریق دستگاه‌های خودپرداز کلیه بانک ها، درگاه‌های اینترنتی، اپلیکیشن‌های پرداخت، سایر درگاه‌های پرداخت الکترونیکی و یا با مراجعه به شعب و باجه‌های این بانک در سراسر کشور واریز نمایند. این اقدام خداپسندانه علاوه بر کمک به هموطنان گرفتار در سیل، اجر و ثواب اخروی نیز برای حمایت کنندگان دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعلام آمادگی بانک انصار جهت جمع آوری کمک های نقدی برای هموطنان عزیز سیل زده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..