تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کرانچار: نتیجه بازی برابر یمن برایمان مهم بود / باید به عنوان تیم اول صعود کنیم

کرانچار: نتیجه بازی برابر یمن برایمان مهم بود / ما باید به عنوان تیم اول صعود کنیمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، زلاتکو کرانچار سرمربی تیم ملی فوتبال امید کشورمان درباره  پیروزی برابر تیم ملی امید یمن اظهار کرد: به طور حتم همه شما متوجه شدید از دقیقه اول  تا ۹۰ مسلط بر بازی بودیم. نتیجه بازی برایمان مهم بود چرا که باید به نتیجه نزدیک به عراق دست پیدا می‌کردیم.  

او ادامه داد: اگر در نیمه اول می‌توانستیم ۲ موقعیت گلزنی مان  را تبدیل به گل کنیم و در ادامه فرصت سوم خود را استفاده می‌کردیم و تیرک دروازه هم مانع گلزنی ما شد چه بسا می‌توانستیم آرام‌تر بازی را به آخر برسانیم. با تعویض حسین ساکی و رضا شکاری در شروع نیمه دوم بر کیفیت بازی خود افزودیم و در نهایت مسلط بر بازی شدیم و ۳ گل به ثمر رساندیم. بازی با عراق فینال این گروه است و تلاش می‌کنیم با شرایط بهتر این بازی شویم از شاگردانم راضی هستم آن‌ها به صحبت‌های ما گوش دادند و عملکرد مناسبی داشتند.

کرانچار بیان کرد: از این فرصت استفاده می‌کنم و همدردی خودم را به همراه بازیکنان تیم امید نسبت به مردم حادثه دیده استان گلستان و شهر‌های شمالی ایران که دچار سیل شدند ابراز می‌کنم. ما در کنار افرادی که جان باختند و آسیب مالی دیدند هستیم و با آن‌ها ابراز همدردی می‌کنیم. باز هم همچنین از هواداران عزیز که در این شرایط جوی و بارش باران به ورزشگاه آمدند تشکر می‌کنم و امیدوارم که آن‌ها با حضور گسترده‌تر در دیدار مقابل عراق کنارمان باشند.

منتظر نتایج سایر گروه ها نمی مانیم 

سرمربی تیم امید در باره اینکه تیمش در دیدار مقابل عراق فقط نیاز به برد دارد گفت: ما اطلاعاتی از تیم عراق و از اردوی آن‌ها در قطر داشتیم همچنین ۲ بازی رسمی این تیم مقابل ترکمنستان و یمن هم دیدم. اطلاعات کافی داریم و طی امشب و فردا با آنالیز دقیق این تیم و نمایش آن برای بازیکنان جوان ما تلاش می‌کنیم نتیجه خوبی بگیریم. عراق تیم با کیفیتی است. آن‌ها هم مثل ما بازیکنان خوبی دارند و شرایط دو تیم ۵۰-۵۰ است با این تفاوت که ما میزبان هستیم و باید از آن کمال بهره را ببریم تا به عنوان تیم اول صعود کنیم و منتظر نتایج سایر گروه‌ها نمی‌مانیم.

فدراسیون فوتبال شرایط خوبی برای ما ایجاد کرد  

کرانچار در باره اینکه  تیم امید برنامه آماده‌سازی خوبی نداشته و بدون بازی تدارکاتی به این مسابقات آمده و آیا نگاه ما فقط صرف حضور در این رقابت‌ها است یا اینکه به دنبال کسب نتیجه هم هستیم، تصریح کرد: ما برنامه آماده‌سازی خوبی داشتیم بعد از بازی‌های آسیایی سه بار با سوریه بازی کردیم که یک بار آن قبل از شروع رقابت‌های این مرحله بوده است. در تورنمنت قطر شرکت کردیم که نقاط ضعف و قوت‌مان را فهمیدیم. با عمان و اردن در کشور‌های خودشان بازی کردیم. فراموش نکنید فدراسیون با همه مشکلات مالی که داشت توانست شرایط خوبی برای ما ایجاد کند و با آمادگی خوبی وارد مسابقات شدیم تا به الان هم ۶ امتیاز کسب کردیم.

از تمامی فیفا دی ها باید استفاده کنیم 

او  ادامه داد: برای دیدار‌های مرحله نهایی در تایلند زمان کافی داریم و جلسه‌ای با حضور مسئولان ارشد فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ خواهیم داشت تا یک برنامه‌ریزی خوب انجام دهیم که دیگر جای بهانه‌تراشی باقی نماند. ما باید برنامه‌های تیم امید را در برنامه سازمان لیگ ببینیم و قبل از شروع مسابقات هم یک اردوی بلندمدت داشته باشیم و از تمامی فیفادی‌ها استفاده کنیم. در صحبتی که خودم با مسئولان وزارت ورزش و کمیته مالی داشتم آن‌ها هم با وجود تمامی مشکلات پا پیش گذاشتند و از ما حمایت کردند تا تیم امید تنها نماند. ما شرایط خوبی برای آماده‌سازی داشتیم و فقط مشکل‌مان همکاری نکردن  برخی باشگاه‌ها بود که خودتان آن‌ها را بهتر می‌شناسید و قصد ندارم در این مورد نام آن‌ها را ببرم.

استفاده از ساکی از ابتدای بازی یک اشتباه مهلک بود 

کرانچار در باره اینکه  بعد از  ۲ تعویض او و حضور حسین ساکی و رضا شکاری در زمین تیم امید شرایط بسیار بهتری پیدا کرد و آیا بهتر نبود آن‌ها از اول وارد زمین می‌شدند، اظهار کرد: برنامه ما این بود که ساکی و شکاری یک نیمه بازی کنند. ساکی حدود ۲۰ روز به دلیل مصدومیت زانو بدون شرکت در تمرینات گروهی در کنار ما کار می‌کرد به همین خاطر نمی‌توانستیم ریسک کنیم و این یک اشتباه مهلک بود که او را از ابتدا به زمین بفرستیم. شکاری هم یک بازیکن با ارزش است که کیفیت بالای خودش را نشان داده است. او مشکل کمبود مسابقه دارد، اما  باید بیشتر در باشگاهش بازی کند. این ۲ بازیکن را در دیدار مقابل عراق نیاز داشتیم و طبق برنامه نمی‌خواستیم بیشتر از یک نیمه به آن‌ها بازی بدهیم شکاری با خلاقیت خود توانست عملکرد خوبی داشته باشد و یک گل هم بزند. شما دیدید شکاری و ساکی از پایان نیمه اول بدن‌های خود را گرم کردند تا در نیمه دوم وارد زمین شوند و این مسئله براساس برنامه ما بود جا دارد از باشگاه روستوف تشکر کنیم که شکاری را به موقع در اختیار ما گذاشت، اما نمی‌دانم چرا باشگاه شارلوا بلژیک  شرایط حضور دلفی را فراهم نکرد.

بیشتر بخوانید:

تیم ملی فوتبال امید ایران ۳ - ترکمنستان ۱/ برتری شاگردان کرانچار در گام نخست + حاشیه‌ها و فیلم

کرانچار: سزاوار پیروزی مقابل ترکمنستان بودیم/ با آمادگی بالا به دیدار عراق می‌رویم

استیلی: با کسب ۳ امتیاز بازی به هدف خود رسیدیم

انتهای پیام/

اظهارات کرانچار پس از دیدار مقابل یمن



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کرانچار: نتیجه بازی برابر یمن برایمان مهم بود / باید به عنوان تیم اول صعود کنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..