تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نعاش: تماشاگران بازی خوبی را دیدند / هیچگونه مسابقه تدارکاتی برگزار نکرده بودیم

سرمربی تیم ملی امید یمن گفت: بازی خوبی بود و تماشاگران از آن لذت بردند، ما هیچگونه مسابقه برگزار نکرده بودیم.

نعاش: تماشاگران بازی خوبی را دیدند / هیچگونه مسابقه تدارکاتی برگزار نکرده بودیمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سامی نعاش سرمربی تیم ملی فوتبال امید یمن پس از شکست مقابل تیم ایران در ورزشگاه آزادی بیان کرد: شاهد بازی بسیار خوبی بودیم، تیم ملی امید ایران در دقایقی فشار زیادی را بر تیم ما وارد کرد و آن ها توانستند در سه ضربه ایستگاهی و با ضربات سر دروازه ما را باز کنند. این بازی بسیار زیبا بود و ارزش دیدن برای تماشاگران داشت.

او در ادامه افزود: تیم ما شرایط خاصی داشت که پیش از این نیز در نشست‌های خبری اعلام کردم. تیم ما ظرف مدت یک ماه دور هم جمع شد و هیچ مسابقه تدارکاتی نداشت.

سرمربی تیم ملی امید یمن در پایان عنوان کرد: اولین بازی ما رویارویی با عراق و دومی با ایران بود. با ۲ تیم بسیار قدرتمند بازی داشتیم. در بازی نهایی صدرنشین بین عراق و ایران مشخص می‌شود.

بیشتر بخوانید:

مهدی خانی: در نیمه دوم بازی بهتری را به نمایش گذاشتیم

استیلی: پیروزی برابر یمن را به سیل زدگان تقدیم می‌کنم/ باید تیم ملی عراق را شکست دهیم

شفر: تیم ملی امید ایران توانایی شکست دادن عراق را دارد

انتهای پیام/

اظهارات سرمربی تیم ملی فوتبال امید یمن پس از دیدار مقابل ایران



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نعاش: تماشاگران بازی خوبی را دیدند / هیچگونه مسابقه تدارکاتی برگزار نکرده بودیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..