تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کرانچار: می‌خواهیم صدرنشین صعود کنیم

۸۴۵۲۷۳

۲۰۶۰ 

خبرگزاری مهر: زلاتکو کرانچار بعد از پیروزی ۳ بر صفر تیم فوتبال امید ایران مقابل یمن در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس خبری ورزشگاه آزادی گفت: حتماً متوجه شدید از دقیقه اول تا دقیقه آخر بر بازی مسلط بودیم. این بازی مهمی برای ما بود چون باید به نتیجه ای نزدیک به عراق می رسیدیم.

وی افزود: اگر در نیمه اول دو فرصت خود را گل می کردیم، شاید آرامتر بازی را به پایان می رساندیم. در نیمه دوم با دو تعویض بر کیفیت بازی خودمان اضافه کردیم. توانستیم با ایجاد شانس های گلزنی و به ثمر رساندن سه گل، به برد قاطع برسیم.

به بازیکنان جوانم تبریک می گویم که به دستوراتی که قبل از بازی داده بودیم خوب عمل کردند. به این ترتیب ایران و عراق فینال این گروه را برگزار می کنند. تلاش می کنیم آماده به این بازی برویم.

سرمربی تیم فوتبال امید ایران تاکید کرد: می خواهم ابراز همدردی خودم و تیم امید را با کسانی که در استان های شمالی دچار سیل شدند را اعلام کنم. مردم ما را همدرد خودشان بدانند.

کرانچار ادامه داد: از تماشاگران هم تشکر می کنم که باوجود بارندگی به ورزشگاه آمدند و دست از تشویق نکشیدند. امیدوارم برای بازی با عراق که بازی به مراتب مهمتری برای جوان های ایرانی است تماشاگران بیشتری به ورزشگاه بیایند.

وی در خصوص تقابل با عراق و برنامه هایش برای این مسابقه حساس گفت: اطلاعات کافی از اردویی که تیم عراق در قطر داشت به دست آورده ایم. این تیم دو مسابقه رسمی هم با ترکیب اصلی خود انجام داده است. لذا به اندازه کافی اطلاعات داریم تا ظرف امروز و فردا آنها را آنالیز کنیم.

می دانیم عراق بازیکنان با کیفیتی دارد مثل تیم ایران. وضعیت ۵۰ - ۵۰ است با این تفاوت که می توانیم از امتیاز میزبانی استفاده کنیم. بازیکنان ما هم انگیزه کافی دارند که با پیروزی به صورت مستقیم به مرحله بعد صعود کنند نه اینکه به عنوان تیم دوم به مرحله بعد برویم.

سرمربی تیم فوتبال امید درباره اینکه آیا این تیم می تواند از مرحله نهایی صعود کند و به المپیک برسد یا خیر؟ اظهار کرد: با مسابقات تدارکاتی که برای ایران تدارک دیده شد یعنی بازی با سوریه و حضور در قطر توانستیم نقاط ضعف و قوتمان را شناسایی کنیم و با آمادگی خوبی به این مسابقات آمدیم.

فدراسیون تمام تلاش خود را در کنار تمام مشکلات مالی انجام می دهد و موفق شد این بازی ها را برای ما تهیه کند. برای همین است که تا اینجا با ۶ امتیاز آمدیم.

کرانچار تاکید کرد: تا بازی های مرحله نهایی وقت کافی داریم. هیچ بهانه تراشی قبول نیست و برنامه ریزی مکفی از سازمان لیگ می خواهیم. ضمن اینکه یک اردوی نسبتاً بلند مدت قبل از آغاز مرحله نهایی داشته باشیم.

قرار است در پایان تعطیلات سال نو نشستی داشته باشیم و این قول را از سازمان لیگ داریم که برنامه ریزی خوبی انجام بگیرد. در گفتگویی که با مسئولان ارشد وزارت ورزش و کمیته المپیک داشتیم آنها هم این آمادگی را دارند که تیم را تنها نگذارند. بنابراین زمان کافی تا تایلند داریم و باید هماهنگی صورت بگیرد.

وی یادآور شد: مشکلی که ما دچارش بودیم باشگاه هایی بودند که هر کدام به هر دلیل به ما بازیکن ندادند. نمی خواهم اسمی از این باشگاه ها بیاورم. باشگاه روستوف با ما همکاری کرد و رضا شکاری را به ما داد ولی باشگاه شارلوا در این لحظه خطیر یونس دلفی را در اختیار ما قرار نداد.

سرمربی تیم فوتبال امید درباره ترکیب این تیم و حضور رضا شکاری در نیمه دوم و تغییر در ترکیب گفت: رضا چلنگر شاهد است که امروز را با حسین ساکی و رضا شکاری صحبت کردیم خودشان را برای نیمه دوم آماده کنند. ساکی به خاطر مصدومیت ۲۰ روز کمبود تمرین داشت.

قرار دادن او از ابتدا در ترکیب اشتباه مهلک بود. رضا شکاری ارزش های والایی دارد و به خوبی نشان می دهد کمبود مسابقه دارد. از این رو نیاز بود به هر دو بازیکن مقابل عراق نیاز داشتیم. در نیمه دوم طبق برنامه جلو رفتیم. شکاری علاوه بر قدرت خلاقیت و همکاری خودش هم گل زد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کرانچار: می‌خواهیم صدرنشین صعود کنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..