تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واردات ۱۱۲ تن پاکت آبمیوه و شیر به کشور

آمار مقدماتی گمرک از تجارت خارجی ۱۱ ماهه سال ۹۷ نشان می‌دهد که در این مدت بیش از ۱۱۲ تن پاکت آبمیوه وشیر از کشورهای مختلف جهان وارد ایران شده است.

بر اساس واردات این حجم پاکت آبمیوه وشیر به کشور یک میلیون و ۱۰۷ هزارو ۱۰۳ دلار ارز از کشور خارج شد که معادل ریالی آن بالغ بر ۴۶ میلیارد و ۶۴۳ میلیون و ۲۳ هزار و ۷۳۴ تومان در آمار گمرک به ثبت رسیده است.

براساس این گزارش ترکیه، چین، پاکستان و امارت متحده عربی صادرکنندگان پاکت آبمیوه و شیر به کشور هستند.

بنا بر آمار منتشره از سوی گمرک بیشترین واردات پاکت آبمیوه از کشور ترکیه به حجم بیش از ۲۹ تن و به ارزش ۴۳۵ هزار و ۸۱۴ دلار بوده است 

۱۷۲۲۳




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واردات ۱۱۲ تن پاکت آبمیوه و شیر به کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..