تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ولایتی: ظرفیت دانشگاه آزاد برای کمک به مردم سیل‌زده به کار گرفته شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رییس هیات موسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر ضرورت همراهی در امدادرسانی به سیل زدگان خطاب به رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خواستار به کار گیری تمامی امکانات و ظرفیت های این دانشگاه به منظور امدادرسانی به مردم شریف  مناطق سیل زده شد .

دکتر ولایتی با اشاره به ضرورت امدادرسانی به مردم شریف استان‌های گلستان و مازندران که در مناطق سیل زده دچار بحران و مصیبت شده اند خطاب به دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بر بسیج امکانات و ظرفیت های دانشگاه آزاد به ویژه تمامی واحدهای این  دانشگاه در مناطق سیل زده و انجام اقدامات فوری تاکید کرد.
وی افزود: ضروری است اقدامات فوری از سوی روسای واحدهای دانشگاهی در استان و مناطق همجوار در این زمینه صورت پذیرد.
 دکتر ولایتی همچنین تاکید کرد که لازم است کلیه واحدها در سایر استان‌های دیگر نیز  به عنوان استان‌های معین و در محدوده ای که از سوی رییس محترم دانشگاه تعیین می شود، به کمک مردم استان‌های مصیبت دیده بشتابند.
رئیس هئیت موسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی همچنین با اشاره به ضرورت همراهی با مسئولان و نهادهای امدادرسان و دست اندرکار افزود: در زمینه خدمات رسانی و امداد به منظور اقدامات کارآمدتر و سریع تر در  زمینه خدمات رسانی و همچنین پرهیز از کار موازی در روند کمک رسانی، می بایست توجه به ایجاد هماهنگی با مسئولان و دست اندرکاران مورد توجه جدی قرار گیرد.

17231




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ولایتی: ظرفیت دانشگاه آزاد برای کمک به مردم سیل‌زده به کار گرفته شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..