تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۱۵۰۰ نیروی جهادی در مناطق سیل‌زده حضور دارند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،سردار حسین معروفی ظهر امروز در بازدید فرماندهان نظامی و انتظامی از مناطق سیل‌زده استان گلستان در جمع خبرنگاران اظهارداشت: از روز ۲۸ اسفند و همزمان با وقوع سیل سپاه نینوا نیز برای کمک‌رسانی به مردم وارد میدان شد. از همان ساعت‌های نخست نواحی مختلف سپاه، نیرو‌های مهندسی و رزمی، تیپ زرهی و ... امدادرسانی را آغاز کردند.

وی گفت: تیپ زرهی و دیگر نیرو‌های مهندسی در جاده خوش ییلاق با یک دستگاه گریدر و بلدوزر به مدت سه روز حضور داشتند تا بخشی از جاده بازگشایی و مردم گرفتار در برف و کولاک نجات پیدا کنند.

فرمانده سپاه نینوای استان با تأکید بر استفاده از همه توان و ظرفیت نیرو‌های مسلح برای کمک به مردم گفت: سیل علاوه بر آق‌قلا و گمیشان، در مینودشت و آزادشهر نیز سبب رانش زمین و ریزش کوه شد و مسیر‌های دسترسی به استان سمنان را در سه نقطه مسدود کرد.

وی ادامه داد: تیپ مهندسی سپاه با ده دستگاه انواع ماشین‌آلات سنگین و ده دستگاه کامیون و دیگر تجهیزات به بازگشایی این مسیر‌ها کمک کرده است.

سردار معروفی گفت: هشت فروند قایق نیز به شهرستان آق‌قلا آورده شد که توانستیم بیش از سه هزار و ۵۰۰ نفر از مردم سیل زده را به محل‌های ایمن و اسکان اضطراری انتقال دهیم. در بندرترکمن نیز سپاه شهرستان ۱۷ نقطه را برای اسکان اضطراری مردم سیل زده در نظر گرفته است.

وی ادامه داد: تاکنون بیش از ۱۵ هزار وعده غذایی گرم برای سیل زدگان توزیع شده است و اکنون به چادر، پتو، موادغذایی، خشکبار و کنسروجات و پوشاک نیاز داریم. همچنین برای تخلیه آب نیز نیاز به پمپ‌ها و لجن‌کش است.

فرمانده سپاه نینوای استان گفت: گروه‌های جهادی نیز از همان لحظات نخست خود را به مناطق سیل‌زده رساندند و اکنون نیز یکهزار و ۵۰۰ نیروی جهادی در این مناطق حضور دارند.

وی بیان داشت: خدمات رسانی از سوی همه نهاد‌ها و دستگاه‌ها به سیل زدگان در حال انجام است، اما متأسفانه شاهد بی‌نظمی هستیم و این مسئله نیاز به مدیریت دارد.

انتهای پیام/پ

امداد رسانی در مناطق سیل زده



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۱۵۰۰ نیروی جهادی در مناطق سیل‌زده حضور دارند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..