تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازدید معاون سیاسی&#154

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان به همراه جمعی از مسئولین شهرستان از نمایشگاه صنایع دستی "ژیانه وه" بازدید کردند.

این نمایشگاه در این نمایشگاه ۳۸ بانوی هنرمند و فعال در زمینه صنایع دستی، مواد غذایی و غذاهای محلی، آثار خود را در ۲۵ غرفه و در زمینه های زیورآلات، تاج و ریسه، گل های طبیعی، سفال، خمیرچینی، گل کریستال، میوه خشک، کار روی شیشه ویترا، رزین، نقره و غذاهای محلی به نمایش گذاشتند.

این نمایشگاه به مناسبت فرارسیدن سال نو و از ۲۰ اسفند تا ۱۰ فروردین در پایانه مسافربری شهرداری بانه دایر شده و به همت انجمن زنان نیک اندیش شهرستان بانه وهمکاری فرمانداری ، شهرداری و اداره راهداری وحمل و نقل جاده ای در طبقه دوم پایانه مسافربری برگزار گردیده است.

این نمایشگاه هر روز ساعت ۳ بعد ظهر تا ۲۳ شب آماده بازدید همشهریان و مسافران و گردشگران گرامی می باشد.

انتهای پیام/ع

سفرمعاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان به بانه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازدید معاون سیاسی&#154»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..