تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پارک خودرو در رودخانه قم ممنوع شد

پارک خودرو در رودخانه قم ممنوع شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛محسن اروجی،مدیرکل مدیریت بحران قم عصریکشنبه در جلسه ستاد تسهیلات زائران و خدمات سفر که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: از ساعات انتهای امشب بارندگی در قم آغاز می‌شود.

وی با اشاره به وضعیت جوی نامساعد قم در دو روز آینده افزود: از امشب نصب چادر در بوستان‌های شهر باید ممنوع شده و تمام مسافران نوروزی در مکان‌های مسقف اسکان داده شوند.

مدیرکل مدیریت بحران استان قم با تأکید بر برودت نسبی دمای قم در ۴۸ ساعت آینده ادامه داد: از فردا دمای هوا ۸ درجه کاهش پیدا می‌کند، بنابراین باید تمام مساجد هسته مرکزی شهر برای اسکان مسافران نوروزی در اختیار ستاد تسهیلات زائران قرار بگیرد.

اروجی با اشاره به‌پیش بینی‌های صورت گرفته از وضعیت بارش در استان قم ابراز کرد: بارندگی در روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه در استان قم بسیار شدید خواهد بود، از فردا پارکینگ در رودخانه قم ممنوع می‌شود.

وی بابیان برخی از اقدامات دستگاه‌های مختلف استانی برای مقابله با خسارت‌های احتمالی ناشی از بارندگی در قم گفت: لایه روبی انهار از چند ساعت قبل آغازشده و امکانی برای این امر از فردا ممکن نخواهد بود.

مدیرکل مدیریت بحران استان قم با هشدار به وضعیت جوی در بخش کهک و روستا‌های این بخش از استان قم اضافه کرد: اخطاریه‌های لازم در بخش کهک صادر شده است، بارندگی در بخش کهک به‌صورت رگباری و برف خواهد بود.

اروجی با اشاره به‌احتمال سرریز سد کبار در دو روز آینده تصریح کرد: سد کبار بعد از مدت‌ها از امروز سرریز کرده و با بارندگی‌های روز‌های آینده احتمال چالش‌های بیشتری را برای حوزه این آبخیز به وجود آورده است.

وی با تأکید بر ضرورت افزایش ظرفیت‌های مسقف اسکان در ۴۸ ساعت آینده ابراز کرد: ظرفیت مدارس استان برای اسکان زائران و مسافران نوروزی کامل بوده و باید از ظرفیت حسینیه‌ها و مصلی قدس برای اسکان مسافران استفاده شود.

مدیرکل مدیریت بحران استان قم با اشاره به برودت دما و وجود چادر‌های نصب‌شده در برخی از بوستان‌های قم تصریح کرد: با توجه به استفاده از پیک‌نیک برای گرمایش چادر‌های نصب‌شده در بوستان‌های شهر قم احتمال وقوع حوادث ناگوار و پخش گاز منواکسید کربن بسیار نگران‌کننده است.

انتهای پیام/ ش

تمهیدات لازم برای وضعیت جوی نامساعد قم در روزهای آینده



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پارک خودرو در رودخانه قم ممنوع شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..