تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف و ضبط ۵۰۰ هزار کیلویی انواع فرآورده های خام دامی فاسد در اردبیل

ساعت: 18:16 منتشر شده در مورخ: 1398/01/04 شناسه خبر: 1470380

در سومین روز از تعطیلات نوروزی با حضور اکیپ های نظارت بهداشتی دامپزشکی استان بیش از ۵۰۰ هزار کیلو از فرآورده های خام دامی فاسد و تاریخ گذشته کشف و ضبط شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سبلان‌ما، در سومین روز از تعطیلات نوروزی با حضور اکیپ های نظارت بهداشتی دامپزشکی استان بیش از ۵۰۰ هزار کیلو از فرآورده های خام دامی فاسد و تاریخ گذشته کشف و ضبط شد.

طی یک عملیات نظارتی کشف، توقیف و ضبط بیش از نیم تن انواع فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف و تاریخ منقضی از فروشگاهها و مراکز عرضه شهرستان اردبیل در روز سوم فروردین توسط اکیپ نظارت بهداشتی دامپزشکی در اجرای طرح تشدید نظارت بهداشتی در ایام تعطیلات نوروزی انجام شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف و ضبط ۵۰۰ هزار کیلویی انواع فرآورده های خام دامی فاسد در اردبیل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..