تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کیفی سازی، حمایت از تولیدات ملی را رقم می زند

ساعت: 16:42 منتشر شده در مورخ: 1398/01/04 شناسه خبر: 1470355

عضو هیات علمی دانشگاه بجنورد گفت: در کشوری که بر اقتصاد نفت محور تکیه دارد، رشد تولید در سایر بخش های آن در سایه حمایت های دولتی، کیفی سازی محصولات و خرید محصولات داخلی میسر می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  عصر اترک نیکوقدم، عضو هیات علمی دانشگاه بجنورد در گفت و با خبرنگار ما ، با اشاره به نام گذاری سال با عنوان رونق تولید ملی، اظهار کرد: در حال حاضر در کشور وابستگی به درآمدهای نفتی مهمترین مسئله ای است که اقتصاد کشور باید این وابستگی را کاهش دهد و به سوی فراهم کردن شرایط مساعد به منظور رونق بخشی به تولیدات متنوع مبتنی بر ظرفیت های موجود در کشور کند.

 

نیکو قدم با یادآوری این مطلب که در زیر چتر اقتصاد نفت محور کشور، رونق بخشی به دیگر ظرفیت های اقتصادی این سرزمین کمرنگ تر بوده است، عنوان کرد: استخراج همین منابع نفتی در کشور نیز به دانش فنی خارجیان تکیه دارد.

 

وی در بخشی دیگر از سخن خود با تاکید بر این نکته که تمامی ظرفیت های تولیدی در کشور باید بر پایه حمایت های دولت در زمینه هایی از جمله معافیت های مالیاتی، اختصاص منابع انرژی و اعطای تسهیلات ارزان قیمت باید رشد کند، عنوان کرد: درصورتیکه واحدهای تولیدی در کشور رونق پیدا کنند و رشد یابند، سرمایه های مردم نیز به سوی بورس هدایت می شوند.

 

وی افزود: در غیر این صورت نقدینگی مردم به سوی دلالی و واسطه گری هدایت می شوند.

 

این عضو هیات علمی دانشگاه بجنورد در خاتمه خرید محصولات داخلی را از دیگر ابزارهای مهم در حمایت از تولیدات داخلی کشور عنوان کرد و گفت: تولیدات داخلی باید با تکیه بر ارتقای کیفی سازی محصولات خود بازار داخلی همچنین بازارهای صادراتی را بدست آورند.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کیفی سازی، حمایت از تولیدات ملی را رقم می زند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..