تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درخشش ۵ بازیگر هالیوودی در نقش‌های منفی +تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، بازیگران بسیاری نقش‌های منفی بسیاری در تاریخ هالیوود بازی کرده اند که ممکن است بعد از مدتی نیز از ذهن مخاطبان پاک شود، اما تعدادی از نقش‌ها هستند که توسط بازیگران توانمند و معروفی بازی شده و با وجود اینکه نقش‌های شرور و در بعضی موارد نفرت انگیزی هستند، اما به قدری محبوب شده اند که هیچ گاه از یاد‌ها نمی‌روند.

رابرت دنیرو

او در فیلم «پدر خوانده» و فیلم «رفقای خوب» به بازی نقش منفی این فیلم‌ها پرداخته است  اما این نقش‌ها باعث ایجاد تصور منفی در مورد این بازیگر نشد بلکه بیشتر محبوبیت او نیز به خاطر بازی در این نقش است. او در فیلم‌های دیگری نیز مثل مخصمه، تنگه وحشت و راننده تاکسی نیز با نقش منفی ظاهر شده است.

درخشش ۵ بازیگر در نقش‌های منفی +تصاویر

جک نیکلسون

اگرچه نیکلسون به خوبی از پس نقش‌های دیگر نیز برآمده است، اما او نیز بیشتر به خاطر موفقیتش در فیلم‌هایی که در آن‌ها خشونت بروز داده، شناخته می شود. از نقش‌های منفی او می توان به نقش جوکر در فیلم بتمن ۱۹۸۹ و همچنین فیلم رفتگان اشاره کرد، اما او به خاطر بازی در فیلم درخشش در نقش پدری که دچار اختلالات روانی شده و قصد آسیب به خانواده اش را دارد بسیار تحسین شده است.

درخشش ۵ بازیگر در نقش‌های منفی +تصاویر

آلفردو آلپاچینو

آلپاچینو نیز چندین نقش منفی مثل فیلم ۱۳ یار اوشن و صورت زخمی داشته است و در فیلم‌های پدر خوانده و قتل عادلانه نیز با رابرت دنیرو هم بازی بوده است، اما او برای فیلم وکیل مدافع شیطان بسیار شناخته شده است.

درخشش ۵ بازیگر در نقش‌های منفی +تصاویر

هیث لجر

بازیگر استرالیایی و جوانمرگ هالیوودی است که فرصت زیادی برای بازی در نقش‌های منفی نداشت، اما تنها نقشی که در سال ۲۰۰۸ با عنوان جوکر در فیلم بتمن بازی کرد در نظر مخاطبان بسیار محبوب شد وپس از مرگش برای این نقش، جایزه اسکار هم دریافت کرد. گفته می شود او برای این نقش، خودش را برای هفته‌ها در اتاقی زندانی کرده بود و صدا و رفتار‌هایی که مناسب این نقش بود را امتحان می کرد.

درخشش ۵ بازیگر در نقش‌های منفی +تصاویر

کوین اسپیسی

پیش از آنکه اسپیسی درگیر حواشی نمیشد شاید یکی از موفق ترین بازیگران هالیوود محسوب میشد، چرا که به نظر میرسد بازی هیچ نقشی برای او غیر ممکن نیست. او در فیلم «هفت» با نقش یک قاتل سریالی به نام جان دو حضور پیدا کرد و بسیار موفق ظاهر شد.

درخشش ۵ بازیگر در نقش‌های منفی +تصاویر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درخشش ۵ بازیگر هالیوودی در نقش‌های منفی +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..