تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گزارش سیل شمال به قوه قضاییه ارسال می‌شود

۸۴۵۲۶۸

۵۴۹ 

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به حضور دو تیم بازرسی در مناطق سیلزده مازندران و گلستان گفت: گزارش ها به محضر رئیس قوه قضاییه ارسال می شود.

خبرگزاری مهر: قاضی ناصر سراج که بامدادامروز در پی دستور رئیس قوه قضائیه برای بررسی ابعادحادثه سیل در استانهای شمالی کشور وارد مازندران شد شامگاه یکشنبه در پایان بازدید از مناطق حادثه دیده شرق مازندران با بیان اینکه ساخت پل بالارستم با هزینه هنگفت توسط دولت انجام شده است؛ اظهار داشت: در بازدیدی که انجام دادیم دو دهنه پل را می بندند و آب را به یک دهانه پل هدایت می کنند که این امر منجر به بالا آمدن چند متری آب می شود و این پل ترگ بر می دارد.

وی ادامه داد: متاسفانه تخریب پل خسارات سنگینی به مردم و کشاورزی این منطقه وارد کرده است.

قاضی سراج بابیان اینکه برداشت بی رویه شن و کاشت درخت در اطراف پل که بیشتر برای منافع شخصی افراد بوده است، خاطر نشان کرد: عدم مدیریت و پول پرستی تعدادی افراد موجب شده است که زمین های کشاورزی و خانه های مردم دچار خسارت سنگینی شود.

رئیس سازمان بازرسی کشوربیان کرد: گزارش ها و مواردی که امروز مورد بررسی قرار گرفته است به محضر ریاست قوه قضائیه کشور می رسانیم تاتصمیمات لازم اتخاذ شود.

رئیس سازمان بازرسی کل کشوراز ورود دو تیم بازرسی به دو استان مازندران و گلستان خبردادو گفت: این دو تیم بازرسی قبل از عید و بعد از وقوع حادثه سیلاب برای بررسی و علل آن وارد این دو استان شدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گزارش سیل شمال به قوه قضاییه ارسال می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..