تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیراندازی در اتوبان چمران تهران

تیراندازی در اتوبان چمران تهران - ساعت24 هدر موبایل تلگرام ساعت 24 سفر باتو تیراندازی

ساعت24 -پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ عاملان تیراندازی اتوبان چمران و به کما رفتن کودک پنج ساله را بامداد امروز دستگیر کرد.

پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ عاملان تیراندازی اتوبان چمران و به کما رفتن کودک پنج ساله را بامداد امروز دستگیر کرد.

در پی تیراندازی مورخ ۲۶ اسفند سال گذشته که میان اوباش سابقه دار تهران بر سر مواد مخدر در اتوبان چمران رخ داد متاسفانه سرنشینان یک خودروی عبوری از جمله کودک ۵ ساله مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

با توجه به مجروحیت طفل ۵ ساله و به کما رفتن وی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت و در کوتاهترین زمان ممکن محل اختفاء ضاربان در منطقه کردان کرج شناسایی شد.

سرهنگ تقی افرند با اعلام خبر فوق اظهار داشت: روز جاری در یک عملیات غافلگیرانه ضارب به همراه ۱۰ نفر از همدستانش دستگیر شد.

منبع:فارس

(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','https://www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-53492516-1', 'auto'); ga('send', 'pageview');




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیراندازی در اتوبان چمران تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..