تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سربلندی جامعه در حرکت به سوی تلاش و کوشش است/جایگزینی سود‌های کلان با کار و تولید

سربلندی جامعه در حرکت به سوی تلاش و کوشش است/ دریافت سودهای کلان جایگزین تلاش و تولیدبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدجواد جمالی نوبندگانی با اشاره به شعار سال ۹۸ مبنی بر رونق تولید اظهار کرد: چندین سال است که رهبر معظم انقلاب محور شعار‌های سال را بر رونق تولید، اقتصاد و اشتغال می‌گذارند که این موارد باید مورد توجه جدی همه مسئولان قرار گیرد.

وی ادامه داد: در صورتی یک جامعه می‌تواند پیروز و سربلند شود که تلاش و کوشش را سرلوحه کار خود قرار دهد و به سمت تولید حرکت کند.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متأسفانه مدتی است که کار‌های خدماتی، دلال بازی و سفته بازی جای رونق تولید را گرفته است و نه تنها دولت‌ها از تولید حمایت نمی‌کنند، بلکه برخی افراد هم آسان‌ترین و بی زحمت‌ترین راه را برای کسب ثروت انتخاب کرده اند و پول خود را در بانک می‌گذارند و دریافت سود‌های کلان بانکی را جایگزین تلاش و تولید کرده اند.

جمالی نوبندگانی افزود: در صورتی که کشور به سمت رونق تولید حرکت کند، وابستگی به نفت و معادن طبیعی کاهش می‌یابد، اما متأسفانه در شرایط فعلی حتی برای پرداخت حقوق و کار‌های عمرانی از سرمایه نفت و معادن کشور استفاده می‌شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: متأسفانه وابستگی به معادن طبیعی و نفت به پاشنه آشیل ما تبدیل شده است و می‌بینیم دشمنانی، چون آمریکا هم در تحریم‌های ایران، تحریم فروش نفت را در اولویت قرار داده اند که ما باید با رونق تولید، میزان وابستگی کشور به نفت را کاهش دهیم.

وی خاطرنشان کرد: برای تحقق شعار سال ۹۸ لازم است همه قوا دست به دست هم دهند و دست از درگیری‌های سیاسی با یکدیگر بردارند و به جای تفکر برای تخریب یکدیگر، فکری برای حل مشکلات اقتصادی کشور و رونق تولید کنند.

منبع: مهر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سربلندی جامعه در حرکت به سوی تلاش و کوشش است/جایگزینی سود‌های کلان با کار و تولید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..