تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سارقان منزل و مغازه در شهرستان دورود دستگیر شدند

به گزارش خبر آنلاین لرستان ،سرهنگ نبی اله قاسمی  گفت:درپی وقوع چندین فقره سرقت مغازه و منزل در شهرستان دورود موضوع به صورت ویژه در دستور کار عوامل انتظامی و پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

تحقیقات محسوس و غیر محسوس منجر به شناسایی سه نفر سارق

وی افزود:طی تحقیقات محسوس و غیر محسوس منجر به شناسایی سه نفر سارق گردید که مامورین انتظامی  پس از هماهنگی با مقام قضایی به محل سکونت متهمین مراجعه و در یک عملیات غافلگیرانه متهمین را دستگیر و به پلیس آگاهی دلالت که پس از بازجویی فنی پلیس متهمین با مواجه شدن با مدارک مستندات به 21 فقره سرقت مغازه و منزل معترف شدند.

فرماندهی انتظامی شهرستان دورود اظهار داشت: در بازسازی صحنه محل های سرقت و مالباخته گان  مشخص شدند و متهمین به همراه پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

۴۶




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سارقان منزل و مغازه در شهرستان دورود دستگیر شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..