تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیلم/ تخلیه آب از معابر مناطق سیل‌زده توسط آتش‌نشانان تهرانی

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ تیم آتش‌‌نشانی تهران که به مناطق سیل‌زده استان گلستان اعزام شده‌اند، مشغول امدادرسانی در مناطق سیل‌زده و تخلیه آب از معابر و هدایت آن به خارج از شهرهای حادثه‌دیده هستند.

تیم آتش‌نشانان تهرانی متشکل از هفت دستگاه خودروی سنگین، شامل سه دستگاه جرثقیل سبک، یک دستگاه جرثقیل سنگین، دو دستگاه خودروی نورافشان زرافه‌ای مجهز به ژنراتورهای بسیار قوی و یک دستگاه خودروی تخصصی نجات است.

در بین تجهیزات آتش‌نشانان، هفت دستگاه پمپ آبکشی و لجن‌کشی قوی به همراه هفت دستگاه پمپ آبکشی سبک نیز وجود دارد و این تیم متشکل از 35 آتش‌نشان است.

به گزارش تسنیم، فیلم‌های کوتاه زیر عملیات امدادرسانی در مناطق سیل‌زده را به تصویر کشیده است:

ورود 10 فروند قایق نیروی دریایی ارتش برای امداد‌رسانی به سیل‌زدگان گلستان

اعزام کاروان امدادی شهرداری تهران به مناطق سیل‌زده خراسان شمالی

انتهای  پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیلم/ تخلیه آب از معابر مناطق سیل‌زده توسط آتش‌نشانان تهرانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..