تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جریمه 76 میلیاردی متخلفان در مرحله نخست طرح نوروز 98 در تهران

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مهدی کمال نیا معاون اجرایی در امور شعب اداره کل تعزیرات حکومتی استان تهران در مورد عملکرد این استان در اجرای طرح نظارت نوروز 98 اظهار کرد: اداره کل تعزیرات حکومتی استان تهران در راستای اجرای وظایف قانونی و مطابق بخشنامه‌های سازمانی از 7 اسفندماه سال گذشته، گشت‌های خود را به منظور پیشگیری و برخورد با تخلفات آغاز کرده و این گشت ها تا 16 فروردین ماه سال جاری ادامه دارد.

وی افزود: در مرحله نخست اجرای طرح نظارت نوروز 98 در استان تهران که از 7 اسفندماه آغاز و در 29 اسفندماه سال 97 پایان یافت؛ تعداد 57 نفر از روسای شعب و 58 نفر از همکاران اداری در اجرای طرح همکاری داشتند و علاوه بر استقرار 5 تیم گشت مشترک در پایگاه‌های سطح شهر، روزانه 10 تیم گشت نیز در محل‌های احتمالی وقوع تخلف حضور پیدا کردند و از انجام تخلف‌ها جلوگیری به عمل آوردند.

کمال نیا با اشاره به همکاری مطلوب سایر دستگاه‌های نظارتی از جمله سازمان صنعت، معدن و تجارت، دامپزشکی، بهداشت و اتاق اصناف؛ گفت: در مرحله نخست اجرای طرح، 206 تیم گشت از  واحدهای صنفی و مراکز عرضه مواد غذایی بازدید کردند که 498 واحد بدون تخلف، 71 واحد تذکر برای اصلاح موارد مشاهده شده و 730 پرونده برای متخلفان تشکیل شده است و نهایتا متخلفان به پرداخت 76 میلیارد ریال در حق صندوق دولت محکوم شده‌اند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جریمه 76 میلیاردی متخلفان در مرحله نخست طرح نوروز 98 در تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..