تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جمع آوری کمک‌های مردم خراسان رضوی برای سیل زدگان

جمع آوری کمک‌های مردم خراسان رضوی برای سیل زدگانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسعود یاوری معاون اداره کل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت:  مردم کمک‌های خود را به جمعیت هلال احمر ارائه دهند تا به صورت هدفمند و موثر به دست حادثه دیدگان برسد.

وی با بیان این که هم اکنون اقلامی، چون پتو، آب معدنی و انواع کنسرو مورد نیاز است، افزود: تا کنون از طریق هلال احمر دو هزار و ۱۰۰ بسته غذایی شامل شکر، عدس، لوبیا چیتی، قند، نمک یددار، چای خشک، کنسرو تن ماهی و لوبیا، کنسرو برنج پخته، خرما خشک و همچنین قاشق، چنگال، دو هزار و ۸۰۰ تخته پتو و لیوان یکبار مصرف به استان گلستان فرستاده شده است.

معاون اداره کل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی با اشاره به ارسال ۱۵ تن برنج و چهار هزار و ۵۰۰ بطری روغن مایع به این استان، ادامه داد: شهرداری مشهد نیز در کنار اعزام ۱۰ نفر نیروی آتش نشان با تجهیزات کامل امداد و نجات سیلاب به این منطقه، ۱۵۰ هزار قوطی کنسرو و ۱۰۰ هزار بطری آب معدنی و دستگاه‌های اجرایی خراسان رضوی هم ۴۲ کیسه آرد، ۳۱ عدد سیلندر گاز و یک ماشین مواد غذایی، کنسرو و پلاستیک به منطقه سیل زده گلستان ارسال کرده اند.


یاوری گفت: دو دستگاه بولدوزر و ۱۱ دستگاه خودروی آفرود هم به گلستان ارسال شده است.

انتهای پیام//ف.ش

ارسال کمک های مردمی و دولتی خراسان رضوی به استان گلستان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جمع آوری کمک‌های مردم خراسان رضوی برای سیل زدگان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..