تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۹۰ درصد از ظرفیت هتل‌های مشهد تکمیل شد

۹۰ درصد از ظرفیت هتل‌های مشهد تکمیل شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد قانعی رئیس اتحادیه هتلداران استان خراسان رضوی گفت: این آمار مربوط به روز‌های ۲۸ اسفند سال گذشته تا پایان سوم فروردین ۱۳۹۸ است که حداقل ۱۵ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال رشد دارد.

وی با بیان اینکه در ایام نوروز مسافران داخلی بیشترین میزان حضور در مشهد را به خود اختصاص می‌دهند و شمار گردشگران خارجی در این شهر کمتر از سایر مواقع است، افزود: هم اکنون حدود ۱۰ درصد مسافران مقیم در هتل‌ها را گردشگران خارجی تشکیل می‌دهند.

رئیس اتحادیه هتلداران استان خراسان رضوی ادامه داد: در این مدت بازدید‌های نظارتی بر هتل‌ها به صورت مداوم در حال انجام است و مسافران می‌توانند در تماس با شماره تلفن ۳۲۲۱۳۳۳۴ در کوتاه ترین زمان ممکن شاهد رسیدگی به شکایت خود باشند.

قانعی با اشاره به ۲۳۵ هتل با ظرفیت ۷۵ هزار نفر شب در نوروز استان خراسان رضوی،گفت: بیش از ۹۰ درصد از این تعداد هتل‌ها در مشهد قرار دارد.

انتهای پیام//ف.ش

۱۰ درصد مسافران هتل‌ها را گردشگران خارجی تشکیل می دهند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۹۰ درصد از ظرفیت هتل‌های مشهد تکمیل شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..