تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بارش سنگین برف در بهار گردنه ژالانه را مسدود کرد

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،صباح محمدیگفت : بارش برف از بامداد امروز در منطقه آغاز شده است و باعث کندی تردد در محور‌های ارتباطی منطقه هورامان شده است.

وی با اشاره به مسدود شدن گردنه ژالانه گفت: بارش سنگین برف باعث مسدود شدن گردنه ژالانه شد و به دلیل کولاک شدید نیرو‌های راهداری در حال حاضر قادر به برف روبی و بازگشایی مسیر نیستند.

بخشدار هورامان یادآور شد: پیش از مسدود شدن گردنه ژالانه، سقوط یک بهمن سنگین باعث مسدود شدن مسیر شده بود و بیش از ۲۰۰ خودروی سواری در طرفین بهمن گرفتار شدند.

وی تاکید کرد: با تلاش نیرو‌های راهداری مسیر از بهمن سقوط کرده پاکسازی شده و خودرو‌های سواری رهاسازی شدند، اما ساعت بعد به دلیل بارش سنگین برف و کولاک شدید مجددا این مسیر مسدود شد.

محمدی افزود: راهداران با ۱۶ دستگاه ماشین آلات برفروبی در راهدارخانه ژالانه مستقر هستند که به محض مساعد شدن هوا عملیات برف روبی را آغاز می‌کنند.

وی از رانندگان و مسافران خواست از تردد‌های غیرضروری در گردنه ژالانه خودداری کنند و در صورت تردد حتما با زنجیر چرخ و همراه داشتن وسایل ایمنی و گرمایشی در این مسیر تردد کنند.

گردنه ژالانه در منطقه هورامان سروآباد در استان کردستان محور ارتباطی شهرستان‌های سروآباد و مریوان به شهرستان پاوه و شهر‌های نودشه و نوسود در استان کرمانشاه و همچنین محور ارتباطی شهر هورامان تخت و ۱۰ روستای تابعه آن با ۱۲ هزار نفر جمیت است.

منبع ایرنا

بارش سنگین برف گردنه ژالانه را مسدود کرد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بارش سنگین برف در بهار گردنه ژالانه را مسدود کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..