تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نظارت بر آثار و ابنیه تاریخی قم تشدید می شود

نظارت بر آثار و ابنیه تاریخی قم تشدید می شودبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛حمید یزدانی،مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم با اشاره به تشدید گشت‌های نظارتی یگان حفاظت از آثار و ابنیه تاریخی استان در ایام نوروز اظهار کرد: گشت‌های ۲۴ ساعته یگان حفاظت همه روزه در قالب دو تیم داخل شهر و بیرون شهر انجام می‌شود.

وی افزود: این تیم‌های گشت زنی تخلفاتی همچون تخریب آثار، حفاری‌های غیرمجاز و غیره  را مورد توجه قرار داده و پیگیری می‌کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم با بیان اینکه در بنا‌های تاریخی پرتردد همچون خانه تاریخی زند، مقابر گنبد سبز، تپه قلی درویش و موارد این چنینی نیرو‌های حفاظت مستقر هستند خاطرنشان کرد: در بنا‌های ثبتی سطح شهر نیز مردم در صورت مشاهده هر گونه تخلفی موارد به یگان حفاظت میراث فرهنگی اطلاع رسانی می‌کنند.

یزدانی ادامه داد: از ۲۸ اسفندماه تا ۲ فروردین ماه در مجموع ۲ گشت مشترک با نیروی انتظامی، ۹ گشت تعاملی با سایر نهاد‌های اجرایی و ۴۲ بازدید و سرکشی از بنا‌ها و آثار ثبتی استان انجام شده است.

انتهای پیام/ش

گشت ۲۴ ساعته یگان حفاظت میراث فرهنگی قم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نظارت بر آثار و ابنیه تاریخی قم تشدید می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..