تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمار بالای سفرهای نوروزی نشان دهنده نشاط اجتماعی است/رئیس جمهور آمریکا دیوانه‌وار کار‌های خود را دنبال می‌کند

آیت‌الله یزدی در دیدار سردار اشتری عنوان کرد؛

آیت‌الله یزدی آمار بالای سفرهای نوروزی را نشان دهنده نشاط اجتماعی دانست و گفت:نیروی انتظامی به دنبال خدمت رسانی مطلوب به مسافران است.

آمار بالای سفرهای نوروزی نشان دهنده نشاط اجتماعی است/رئیس جمهور آمریکا دیوانه‌وار کار‌های خود را دنبال می‌کندبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ آیت‌الله  یزدی،رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم روز یکشنبه در دیدار با سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی، با بیان اینکه نیروی انتظامی وظایف سنگینی بر دوش دارد، یکی از مهم‌ترین پشتوانه‌های حاکمیت را مردم دانست و گفت: اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی، فرمانده کل نیرو‌های نظامی و انتظامی است یکی از ویژگی‌های این نیروهاست چراکه چنین فرمانده و مدیری که نماینده، ولی عصر (عج) است در دوران‌های مختلف کم‌نظیربوده است.

وی با اشاره به وقوع سیل در استان گلستان، با تاکید بر اینکه خسارت‌های مالی این حادثه قابل جبران است، اما آمار تلفات دامی و جانی غیرقابل جبران است تصریح کرد: بر اثر حضور نیرو‌های مختلف از جمله پلیس این آمار بسیار پایین بوده است که این دستاورد جای شکر دارد.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره شیطنت‌های دشمنان در حوزه‌های مختلف گفت: رئیس جمهور آمریکا دیوانه‌وار کار‌های خود را دنبال می‌کند و اگرچه این دشمنی‌ها و شیطنت‌ها ادامه دارد شرایط زندگی نیز نسبت به گذشته بسیار فرق کرده است، اما پلیس و نیرو‌های امنیتی با آگاهی برای حفظ جایگاه نظام درحال تلاش هستند.

وی آمار بالای سفر‌های نوروزی را نشان از حیات، نشاط و زندگی جامعه دانست و تصریح کرد: هر چند افزایش ۳۰ درصد مسافرت‌ها نسبت به سال گذشته را داشته‌ایم، اما نیروی انتظامی به شیوه مطلوب در میدان حضور یافته و در عرصه‌های مختلف به دنبال خدمت به مسافران است.

این استاد برجسته حوزه با تاکید بر اینکه رانندگان باید به توصیه‌های پلیس توجه کنند، مطرح کرد: افرادی که تازه به دوران رسیده و فشار‌های اقتصادی و جیره‌بندی‌های در این انقلاب را ندیده و اکنون با استقلال و رفاه روبرو هستند همه چیز را فراموش و فکر می‌کنند که می‌توانند با سرعت‌های بالا در جاده حرکت کنند درحالی‌که این اقدام آن‌ها آسیب‌های بسیاری را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/ش

دیدار سردار اشتری با آیت الله یزدی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمار بالای سفرهای نوروزی نشان دهنده نشاط اجتماعی است/رئیس جمهور آمریکا دیوانه‌وار کار‌های خود را دنبال می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..