تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سیل ۱۲ میلیارد تومان به راه آهن شمال خسارت زد/مشکلی در تردد قطارها نداریم

ساعت: 16:10 منتشر شده در مورخ: 1398/01/04 شناسه خبر: 1470348

مدیرکل راه آهن شمال با بیان اینکه در حال حاضر، کلیه مسیرها باز شده است و حمل ریلی در حال انجام است؛ گفت: در سیل اخیر، خسارت‌های زیادی به ما وارد شده است که برآورد اولیه ما مبلغی نزدیک به 12 میلیارد تومان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، یوسف گران‌پاشا در گفت‌وگو با خبرنگار ما در خصوص آخرین وضعیت مسیرهای ریلی مازندران که در اثر سیل اخیر در برخی مسیرها مسدود شده بود؛ اظهار کرد: در حال حاضر، کلیه مسیرها باز شده است و حمل ریلی در حال انجام است.

وی در خصوص برآورد میزان خسارت به راه‌آهن استان در سیل اخیر پاسخ داد: خسارت‌های زیادی به ما وارد شده است که برآورد اولیه ما مبلغی نزدیک به 12 میلیارد تومان است.

مدیرکل راه آهن شمال با بیان اینکه فعلا در خصوص مسیرهای ریلی و تردد قطارها در استان، مشکلی نداریم؛ متذکر شد: البته با توجه به اعلام بارندگی طی روزهای آتی، به نظر می‌رسد که با مشکلاتی در تردد مواجه باشیم که آمادگی‌های لازم وجود دارد.

گران پاشا در خصوص میزان مسافر روزانه جا به جا شده از طریق حمل ریلی در استان خاطرنشان کرد: در حال حاضر به صورت روزانه تردد چهار ریل باس مشتمل بر دو ریل باس در مسیر پل سفید به گرگان و دو ریل باس دیگر در مسیر گرگان به پل سفید، ساری به مشهد، ساری به تهران، گرگان به تهران و فیروزکوه به تهران در حال انجام است که در مجموع به صورت روزانه تعداد 4 هزار الی 5 هزار مسافر از طریق حمل ریلی مسافری جا به جا می‌شود.

وی در خصوص آخرین وضعیت تهیه بلیت از سوی مسافران نوروزی که قصد سفر و جا به جایی از طریق حمل ریلی دارند، گفت: تمامی بلیت‌های نوروزی پیش فروش شده است و تنها بلیت به صورت محدود و از طریق اینترنتی و گاه در صورت کنسل بلیت برخی مسافران قابل تهیه است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سیل ۱۲ میلیارد تومان به راه آهن شمال خسارت زد/مشکلی در تردد قطارها نداریم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..