تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سردار غیب پرور: بزرگترین الویت ما در حال حاضر امدادرسانی است/ سپاه 7 استان برای امدادرسانی بسیج شدند + فیلم

ساعت: 15:41 منتشر شده در مورخ: 1398/01/04 شناسه خبر: 1470338

در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده شهرستان آق قلا مطرح شد؛

سردار غیب پرور در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده شهرستان آق قلا در جمع خبرنگاران اظهار کرد بزرگترین الویت ما در حال حاضر امدادرسانی می باشد و زیرا مشکل عمد منطقه بحث توزیع امکانات است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، سردار غلامحسین غیب‌پرور ظهر امروز در بازدید از مناطق سیل‌زده این شهرستان اظهار داشت: همه نیروها باید بسیج شویم تا کارهای اولیه و اورژانسی را انجام دهیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه در حال حاضر مجموعه‌های مختلفی در صحنه حضور دارند، گفت: مدیریت دقیقی در منطقه وجود ندارد و بیشتر در توزیع امکانات با مشکل مواجه هستیم. آلام مردم منطقه زیاد است، مردم توقع داشتند که یکسری اقدامات مانند تنظیم سد و لایروبی گرگانرود از قبل پیش‌بینی می‌شد. مردم بومی می‌گفتند که راه آهن خودش تبدیل به سدی شد که مردم انتظار داشتند این موانع برطرف می‎شد.

وی با اشاره به گستردگی حجم خسارت‌ها در مناطق سیل‌زده گفت: ما به عنوان سپاه و بسیج تصمیم گرفتیم 7 استان را معین استان گلستان، 5 استان را معین مازندران و 3 استان را معین خوزستان قرار دهیم.

سردار غیب‌پرور بیان داشت: در مرحله نخست مهم‌ترین کار امدادرسانی است، از هفته آینده مهم‌ترین وظیفه این است که مناطق مسکونی مردم را برای زندگی آماده کنیم. در بازسازی واحدهای مسکونی که تخریب شده هم به مردم کمک خواهیم کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: به دنبال فرمان مقام معظم رهبری امروز نخستین جلسه در سطح فرماندهان عالیرتبه نیروهای مسلح در سپاه نینوای استان گلستان تشکیل شد. براساس فرمان فرمانده کل قوا کار در مناطق سیل‌زده به صورت جهشی ادامه پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سردار غیب پرور: بزرگترین الویت ما در حال حاضر امدادرسانی است/ سپاه 7 استان برای امدادرسانی بسیج شدند + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..