تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ظریف به پویش هلال احمر پیوست

وزیر امور خارجه کشورمان به پویش هلال احمر برای کمک به سیل زدگان گلستان و مازندران پیوست

ظریف به پویش هلال احمر پیوست

ظریف در اینستاگرام خود نوشت:

سلام دوستان

با تبریک مجدد سال نو

گرچه در نوروز امسال، فرصت شادمانی و سرور برای هموطنانی از گلستان و مازندران فراهم نبود، اما اینک فرصت همدلی برای تمام «ایران» مهیاست. هنوز هم از «فرهنگ نوروز» می‌شود آموخت و سرسختی تقدیر و طبیعت را به شور و غرور کنار هم ایستادن بدل کرد. ما بار‌ها برای ایران ایستاده‌ایم، چه در جنگ، چه در مذاکره و چه در کنار درد‌های هموطنان رنجدیده؛ و باز هم باید در کنار ایران ایستاد تا وطن، گلستان شود.

من، و خانواده‌ام به پویش هلال احمر برای کمک به آسیب‌دیدگان سیل گلستان و مازندران پیوسته‌ایم تا سهمی ناچیز از همدلی و همراهی هموطنان داشته باشیم و فروتنانه، دیگر ایرانیان را نیز دعوت به پیوستن به این پویش می‌نماییم تا تجربه و تخصص هلال احمر در امدادرسانی، بازگشت به شرایط عادی زندگی سیل‌زدگان را تسریع و تسهیل نماید.

شاد و سربلند باشید

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: bartarinha.ir




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ظریف به پویش هلال احمر پیوست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..