تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور نصیری نژاد در کمیته لیگ فدراسیون جهانی بوکس

نصیری نژاد در کمیته لیگ فدراسیون جهانی بوکس منصوب شدبه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا نصیری نژاد طی حکمی از سوی کمیسیون فدراسیون جهانی به عنوان عضو کمیته لیگ فدراسیون جهانی انتخاب شد. این حکم از سوی رئیس فدراسیون جهانی صادر شده است.

متن این حکم به شرح زیر است:

با توجه به تجربه جنابعالی در عرصه بین المللی ورزش، شما را به عنوان عضو کمیسیون WSB معرفی می‌کنم، من مطمئن هستم تجربیات جنابعالی می‌تواند کمک‌های زیادی به این کمیسیون بکند.همچنین دیروز غفور رحیم اف ریاست فدراسیون جهانی بوکس دیروز از سمت خود استعفا داد.

محمدرضا نصیری نژاد تاکنون هیچ از معدود چهره‌های ورزشی بین المللی کشورمان است که علی رغم این که رابطه استخدامی با وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک را نداشته است. او در کارنامه‌ی خود عضویت در هیات رئیسه اتحادیه جودو آسیا بین سال‌های ۲۰۱۱- ۲۰۱۵، عضویت در هیات رییسه فدراسیون جهانی کوراش و رییس کمیته فنی فدراسیون جهانی کوراش از سال ۲۰۱۰ را در کارنامه خود دارد. همچنین نصیری نژاد رییس انجمن کوراش جمهوری اسلامی ایران بوده و به عنوان مسئول فنی بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ و هانگژو ۲۰۲۲ در رشته کوراش و همکاری با اتحادیه جوجیتسو آسیا و مسئول فنی مسابقات هنر‌های رزمی جهان را نیز برعهده دارد.

بیشتربخوانید:

رئیس فدراسیون جهانی بوکس استعفا کرد

برنامه فدراسیون بوکس در سال ۹۸ مشخص شد

برگزاری اردوی تیم‌های ملی نوجوانان و بزرگسالان بوکس در ایام نوروز

انتهای پیام/

آخرین اخبار از بوکس ایران



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور نصیری نژاد در کمیته لیگ فدراسیون جهانی بوکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..