تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیمه کوثر خدمت رسان همیشگی به آسیب دیدگان

بیمه کوثر به منظور خدمت رسانی به آسیب دیدگان، پرداخت خسارت به سیل زدگان استان‌های گرگان و مازندران را آغاز کرد.

بیمه کوثر خدمت رسان همیشگی به آسیب دیدگان به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی و اعلام مدیر بیمه‌های آتش سوزی بیمه کوثر، پرداخت خسارت به آسیب دیدگان از اوایل سال جاری شروع شده است.

اعظم علیزاده خاطرنشان کرد:کارشناسان شرکت از ساعات اولیه وقوع سیل در مناطق مختلف استان‌های گرگان و مازندران حضور یافتند و ضمن انجام مسئولیت اجتماعی و انسانی به وظیفه حرفه‌ای خود عمل کردند.

وی با بیان اینکه ارزیابان خسارت و کارشناسان سرپرستی به صورت تمام وقت آماده ارائه خدمات به هموطنان هستند، گفت: تاکنون ۱۵۰پرونده تکمیل و توسط کارشناسان بازدید‌ها انجام شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیمه کوثر خدمت رسان همیشگی به آسیب دیدگان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..