تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گوشی‌های جدید هوآوی با دوربین دوگانه فیلمبرداری می‌کنند +تصاویر

گوشی‌های جدید هوآوی با دوربین دوگانه فیلمبرداری می‌کنند +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت هوآوی به تازگی در حال ارائه جدیدترین دستگاه خود با نام P30 است. از این گوشی هوشمند شایعات زیادی در فضای مجازی منتشر شده است که اطلاعات بسیاری از آن در دسترس ما قرار می‌دهند. جدیدترین اطلاعاتی که از این گوشی هوشمند جدید در فضای مجازی منتشر شده از یک سایت سنگاپوری است که اطلاعات بسیار خوبی از دو گوشی هوآوی P30 و P30 Pro به ما می‌دهد.

گفته می‌شود اگر شما در اولین روز آغاز فروش این گوشی‌های هوشمند هوآوی در روز ۶ آوریل یکی از آن‌ها را از مرکز خرید VivoCity خریداری کنید یک ساعت هوشمند GT هوآوی و یک اسپیکر JBL به صورت رایگان دریافت می‌کنید. این اشانتیون‌ها که در با خرید یکی از دستگاه‌های P30 یا P30 Pro خریدار داده می‌شود در مجموع ۳۴۵ دلار (۳۰۵ یورو) ارزش دارد.

گوشی‌های جدید هوآوی با دوربین دوگانه فیلمبرداری می‌کنند +تصاویر

اگر تا به حال هزاران بار مشخصات این گوشی را در فضای مجازی ندیده‌اید بهتر است یک توضیح کوتاه نیز از آن بدهیم. این دو گوشی دارای بدنه جذاب با رنگ‌های گاردیانت هستند که زیبایی آن را چند برابر می‌کند. همچنین دوربین استفاده شده در آن بسیار با کیفیت است و توانایی عکس برداری در نور شرایط نوری بسیار ضعیف را نیز دارد. همچنین این گوشی‌ها دارای قابلیت جالب نمایش دو گانه هستند.

قابلیت نمایش دو گانه پس از عرضه و بروزرسانی OTA در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. عملکرد این قابلیت بدین گونه است که دو تصویر جداگانه از یک صحنه با استفاده از دو لنز مختلف به کاربر نشان می‌دهد. یکی از این دو تصویر زوم شده و دیگری واید است.

گوشی‌های جدید هوآوی با دوربین دوگانه فیلمبرداری می‌کنند +تصاویر

گوشی‌های جدید هوآوی با دوربین دوگانه فیلمبرداری می‌کنند +تصاویر

مشخصات دیگر این دستگاه شامل یک سنسور SuperSpectrum با کیفیت ۴۰ مگاپیکسل است که قادر به فیلمبرداری با کیفیت فوق العاده بالا است و حتی می‌تواند در نور کم هم فیلم برداری کند. هوآوی P30 Pro همچنین دارای یک دوربین پریسکوپ (زوم ترکیبی ۱۰ برابر) با OIS و یک حسگر TOF است. در سنگاپور، گوشی جدید P30 از طریق M۱، Singtel، StarHub و Lazada در دسترس خواهد بود.

بیشتر بخوانید: سامسونگ و هوآوی برای تولید P30 Pro با یکدیگر همکاری می‌کنند 

انتهای پیام/

دوربین قدرتمند گوشی بعدی هوآوی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گوشی‌های جدید هوآوی با دوربین دوگانه فیلمبرداری می‌کنند +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..