تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نقش رونق تولیدو اشتغال در کاهش آسیب های اجتماعی/کیفیت پایین خودروهای داخلی از علل تصادفات است

نقش رونق تولید و اشتغال در کاهش آسیب های اجتماعی/کیفیت پایین خودروهای داخلی از علل تصادفات استفرمانده نیروی انتظامی گفت:رونق تولید و اشتغال مهم‌ترین عامل در کاهش آسیب‌های اجتماعی به‌ویژه سرقت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛سردار حسین اشتری،فرمانده نیروی انتظامی پیش از ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت حرم مطهر حضرت معصومه(س) که در سالن محراب برگزار شد، اظهارکرد: تلاش پلیس کاهش آمار تصادفات جاده‌ای است.

وی افزود: با هماهنگی‌های انجام‌شده پلیس از 24 اسفند سال گذشته تا 17 فروردین‌ماه امسال در آماده‌باش کامل قرار دارد. آمار و ارقام ثبت‌شده از افزایش تردد و مسافرت‌های نوروزی نسبت به سال گذشته خبر می‌دهد، وضعیت نامساعد جوی و برودت هوا برخی مشکلات را رانندگان و مسافران به وجود آورده است.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به کاهش تصادفات جاده‌ای در نوروز 98 نسبت به سال گذشته ادامه داد: آمار تصادفات جاده‌ای امسال نسبت به سال قبل کاهش پیداکرده است، حقیقت این است که بخش مهمی از تصادفات جاده‌ای به ناایمنی جاده‌ها، کیفیت پایین خودروهای داخلی و همچنین بی‌توجهی رانندگان برمی‌گردد که در این زمینه هشدارهای لازم به دستگاه‌های مختلف به‌ویژه خودروسازان ابلاغ‌شده است.

سردار اشتری تأکید کرد: در بسیاری از کلان‌شهرهای کشور مانند قم، حضور مسافران نوروزی بسیار چشمگیر و گسترده است، در تمام شهرهایی که حضور مسافران نوروزی قابل‌توجه‌تر است پلیس نیز به‌صورت گسترده‌تری مشغول خدمات‌رسانی به مردم است.

وی با تأکید برافزایش آمار سرقت در کشور خاطرنشان کرد: افزایش مشکلات اقتصادی و معیشتی مهم‌ترین عامل در افزایش آمار جنایت و سرقت است. پلیس برای کاهش آمار سرقت برنامه‌های ایمنی ویژه‌ای را دنبال می‌کند.

فرمانده نیروی انتظامی ابراز کرد: رونق تولید و اشتغال مهم‌ترین عامل در کاهش آسیب‌های اجتماعی به‌ویژه سرقت است، پلیس تمام سعی خود را در عملیاتی شدن این راهبرد کلان به کار خواهد بست.

انتهای پیام/ ش

دیدار سردار اشتری با آیت الله سعیدی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نقش رونق تولیدو اشتغال در کاهش آسیب های اجتماعی/کیفیت پایین خودروهای داخلی از علل تصادفات است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..