تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نصب۸۰۰سکوی اسکان اضطراری در بوستان فدک قم/نقاط ضعف در خدمت‌رسانی به زائران شناسایی شود

نصب ۸۰۰ سکوی اسکان اضطراری در بوستان فدک قم/نقاط ضعف در خدمت‌رسانی به زائرین شناسایی شودشهردار قم با بیان این که بوستان فدک باید به بوستان شهری تبدیل شود از نصب ۸۰۰ سکوی اسکان اضطراری در این بوستان خبر داد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛سقائیان‌نژاد،شهردار قم در حاشیه بررسی وضعیت خدمات‌رسانی به زائرین در سطح شهر با بیان اینکه مسئولان مناطق نقاط ضعف در خدمت‌رسانی به زائرین را شناسایی کنند اظهار کرد: بوستان فدک یکی از ظرفیت‌های ویژه است که در حوزه اسکان اضطراری به شهر اضافه شده است و باید اطلاع‌رسانی لازم برای حضور مردم در این بوستان و استفاده از خدمات آن به درستی انجام شود.

وی با اشاره به نصب ۸۰۰ سکوی اسکان اضطراری در بوستان فدک خاطرنشان کرد: این سکو‌ها ظرفیت اسکان ۳ تا ۶ هزار زائر را دارد که امکان ویژه‌ای در حوزه اسکان در نوروز در شهر است.


شهردار قم با اشاره به امکانات بوستان فدک خاطرنشان کرد: بوستان فدک باید به مرور با تکمیل امکانات و خدمات به یک بوستان شهری تبدیل شود.

انتهای پیام/ش

ظرفیت بوستان فدک قم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نصب۸۰۰سکوی اسکان اضطراری در بوستان فدک قم/نقاط ضعف در خدمت‌رسانی به زائران شناسایی شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..