تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جشنواره فرهنگ و سنن ایرانی، بستری برای تحقق شعار « رونق تولید» است

ساعت: 12:30 منتشر شده در مورخ: 1398/01/04 شناسه خبر: 1470236

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین با حضور در دومین جشنواره ملی فرهنگ و سنن اقوام ایرانی گفت: ابت جشنواره بستری برای تحقق شعار سال جاری، « رونق تولید» است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی فرخ زاد در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: برگزاری جشنواره‌هایی نظیر فرهنگ و سنن اقوام ایرانی در معرفی آداب و رسوم‌ مردم استان‌های کشور تاثیر بسزایی دارد و ایام نوروز بهانه‌ای برای تحقق این مهم است.

وی افزود: دومین جشنواره ملی فرهنگ و سنن اقوام ایرانی بستری برای تحقق شعار سال جاری، یعنی « رونق تولید» است.

معاون عمرانی استاندار قزوین اذعان کرد: برگزاری این جشنواره در راستای تحقق  شعار " رونق تولید" است، زیرا با رونق صنعت گردشگری می‌توان تعداد بی‌شماری از مسافران را جذب کرد و شرایط اقتصادی قزوین را بهبود داد.

وی ابراز کرد: بدون شک با برنامه‌ریزی‌هایی که طی سال‌های گذشته در معرفی ظرفیت‌های استان انجام شده قزوین به مقصد گردشگری تبدیل خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جشنواره فرهنگ و سنن ایرانی، بستری برای تحقق شعار « رونق تولید» است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..