تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش ۱۰ درصدی بازدید از اماکن گردشگری زنجان/بزرگترین گنبد آجری جهان در راس بازدید گردشگران

ساعت: 13:19 منتشر شده در مورخ: 1398/01/04 شناسه خبر: 1470296

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: در بازه زمانی 28 اسفند تا 2 فروردین امسال 48 هزار و 856 گردشگر از اماکن تاریخی این استان بازدید کردند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 10 درصد افزایش دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا،یحیی رحمتی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: تعداد بازدید کنندگان نوروزی از اماکن تاریخی استان زنجان روند روبه رشدی داشته که امیدواریم همین وضعیت ادامه یابد.
وی افزود: در دوم فروردین امسال 19 هزار و 948 نفر از آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری استان زنجان بازدید کردند که بیشترین آن به تعداد 2 هزار و 511 نفر به گنبد سلطانیه اختصاص داشت.
این مسئول ادامه داد: طی مدت یاد شده یک هزارو 650 نفر از موزه رختشویخانه، یکهزار و 533 نفر از موزه مردان نمکی،948 نفر از غار کتله خور و 13 هزار و 306 نفر نیز سایر موراد بوده است.
رحمتی همچنین با اشاره به اقامت پنج هزار و 921 نفر در اقامتگاه های استان، افزود: از این تعداد 248 نفر در هتل ها، 170 نفر در هتل آپارتمان و 302 نفر نیز در مهمانپذیرها اسکان یافتند.
وی خاطر نشان کرد: طی این مدت یکهزار و 484 نفر در ستاد اسکان فرهنگیان آموزش و پرورش و سه هزار و 717 نفر نیز سایر موارد بوده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش ۱۰ درصدی بازدید از اماکن گردشگری زنجان/بزرگترین گنبد آجری جهان در راس بازدید گردشگران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..